Gå til innhold

usa front på `81 245?

Ranger emnet


turbojonas

Anbefalte innlegg

sitter å vurderer og jeg skal ha amerikansk front på røygebussen...

242stian har komplett, så det står på meg om jeg vil ha eller ikke, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt. synes amerikanske front er tøft, men jeg vet ikke...

 

Noen formeninger?

 

(ber meg frabedt fra svar som "amerikansk front er stygt O.L")

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it, gjene med snute også.

Kompis ville ha det på sin, men fant ut at det ikke passa på 91mod, for ikke sjansen på en nyere 240, så sleng på US-fronten, er noe av det penere du kan slenge på en 240(kan ikke akkurat påstå at orginale 4kantlyker er noe).

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4kant lyktene er tøffe de også da.. Sjekk fronten på den 262`n som var postet i en annen tråd her.

 

Er ikke så mye pes å bytte front på nyere 240 heller, eneste er at man må bytte skjermer, og lykte innfestninger.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sjyss pissen rånni :P

 

tror jeg beholder snutegrillen som jeg har, bare få gang på ett stort volvomerke :)

men det kommer ann på stian om jeg bytter eller ei.

og så må jeg i så fall lakke skjermene sølv, og få tak i hvite blinklys.. hvor finner jeg det mon tro?

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår