Gå til innhold

Når skal din bil på eu godkjenning

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

fant en link på et annen forum, ganske nyttig igrunn:)

Sjekk kontrollfristen (EU-Pkk-kontroll)

https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx

Vælkømmin etter.

Denne tjenesten har vært tilgjengelig i lange tider. Men har vært nede for oppdatering en måned eller noe.

Den er utrolig kjekk å benytte seg av når man f.eks skal kjøpe bruktbil.

Har du forresten fått gasseren? Du burde ha motatt den for en stund siden nå...

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vælkømmin etter.

Denne tjenesten har vært tilgjengelig i lange tider. Men har vært nede for oppdatering en måned eller noe.

Den er utrolig kjekk å benytte seg av når man f.eks skal kjøpe bruktbil.

Har du forresten fått gasseren? Du burde ha motatt den for en stund siden nå...

Glenn

Fikk den i dag,Tusentakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde den inne i februar jeg.. Fikk en 2-er feil, ødelagte foringer i bakstillinga, etter den hendelsen faren min hadde med den, og dro av veien..

og en 1er feil, "defekt" ryggelys. det er litt dårlig kontakt i den brytern, så jeg må holde den litt spesiellt for at den skal lyse..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne linken er mest interessant for å finne ut årsmodellene på andres biler... Frist for EU-kontroll klarer vel enhver å "regne ut" ut fra bilens registreringsår og siste siffer i registreringsnummeret.

Min frist går ut nå i inneværende måned - jeg var til kontroll med min 240 stasjonsvogn for noe uker siden. Håndbrekket tok ikke helt bra - det viste seg at vaieren måtte strammes, og så ble det til å skifte bremseklosser bak i samme slengen. Den andre saken var at skiltlyset i bakluken ikke virket. Det har blitt skiftet "lysenheter" og ledningene som går gjennom hengslene. Og da begynte jammen sentrallåsen og vinduspusseren å virke som de skulle også, gitt.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider