Hysteria Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det var da ingenting, DETTE er stygg ulykke: http://www.filecabi.net/video/deadly-rally-crash.html Stygg var den der ja. Ble jo soppsky også :S Men skal innrømme at ej lettet litt på smilet når ej såg bildet :P Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darknes Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 dette her ble jo bare fordumt da.. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Eg trur det har skjedd ei stygg ulykka i hjernen din eg. Jeg trur du må lese reglene jeg??? Du har skrivd ny-norsk siden du regga deg på forumet... ---------------------------------- Hihi.. jeg lo:D takk:) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Haha, hvorfor bryr du deg a? Til og med en moderator bryr seg ikke en gang....assa skjerp deg ass. Bedre no? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det bildet fikk meg av en eller anen grunn til å le. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mye fælt som skjer om dagen altså. Nylig drepte tre kamphunder en krokodille. Ikke noe vakkert syn. . . Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Den var tørr, gi meg ett glass vann (right back at ya!) ;) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hahaha, for en tråd!xD Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Tøft! Vet ikke om jeg skal le, grine eller bli forbannet på disse tullingene som klager og maser som drittunger. Skjønner virkelig ikke at dere gidder å bry dere med en tråd som ikke falt i smak. Jeg syntes det var en kul vits i likhet med mange andre her. Finn dere et annet forum hvis det kun er klaging og dritt dere klarer å få knotet ned på tastaturet....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 De hadde vel gledet seg til å få se en makaber ulykke da vettu, men så ble de møtt med en vits. For en nedtur... :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 haha.. Konge tråd! Folk må jo ha litt humor..! Christ.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 herregud hvor sure noen blir for ingenting. regna med det skulle komme noe forferdelig, men lo godt av begge bildene.. har litt dårlig humorblah Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 dere må huske...det er de som er sure som har det vondt! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Eg trur det har skjedd ei stygg ulykka i hjernen din eg. Du skulle seriøst vært bannet! Har ikke sett deg si noe positivt i en eneste tråd! Ontopic: haha, jævli tørr, men fy så bra! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg lo ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg