hatch Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mins det var en tråd angående vidbrering i pedalen når man bremser. Ser ut til at denne har blitt slettet. Noen som har noen forklaring på hva dette kan være... Hender også det vibrerer i gassen etter at jeg har bremsa ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mins det var en tråd angående vidbrering i pedalen når man bremser.Ser ut til at denne har blitt slettet. Noen som har noen forklaring på hva dette kan være... Hender også det vibrerer i gassen etter at jeg har bremsa ned. hører ut som skjeive bremseskiver det jah Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Men det er bare innimellom da.. Ikke hver gang:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Kanskje du er nervøs for at bremsene er defekte, og dermed begynner å skjelve i høyrebeinet. Blir en ond sirkel det der.... Nei, fra spøk til revolver, det er nok som Gompie sier, at du har fått noe kringel i kransen (slinger i valsen (skjeive skiver)). Har du sjekket tutevæska? Bytt skivene, så blir det bråstopp uten spasmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ett lite dummie spm, ABS? Mamma trudde det var noe galt med bremsene når vintern kom og kjørte ABS for første gang... Men er nok skeive skiver. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe:) Er ikke ABS'en:P Men erikkt... tutevæska? :P Får vel teste med nye skiver vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe:) Er ikke ABS'en:PMen erikkt... tutevæska? :P Får vel teste med nye skiver vel... tutevæska = bremseveske tenker jeg hehehe Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hihi.. mulig:P takk for svara ihvertfall;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nå har jeg merka at det tilogmed durer litt i bremsepedalen (innimellom) selv når bilen står stille å jeg holder inn bremsen... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jaggu fant man ikke feilen:P Var luftfilteret. Trodde det satt godt nok jeg, men neida... Den lille vibrasjonen var nok. jaja fiksa nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 luftfilteret forårsaket vibrasjoner i bremse/gass pedalen? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ja tydeligvis... vibrasjonene forplanta seg ihvertfall dit.. forsvant da jeg fjerna luftfilteret... Noen som har en god patent på hvordan man kan få festa filteret skikkelig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg