Gå til innhold

2 fast 2 furious: Premiere 25. juli 2003

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Det synd at den ikke kommer på kino før 25. juli.....

Da er jo eg dratt til befalskolen, men heldigvis skal eg besøke min søster i California...så da får jeg sikkert sett den :)

Filmweb -> 2 fast 2 furious

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Ser du nøye på traileren og releasebildene ser du at det er mer lakk enn folie denne gang.

Surt for oss som digger folie:D

Hakke du sviki oss dekal racere`a???

Så ikke noe dekor på polon din jeg tatt den av??....følger nøye med på den i og med at jeg kjører forbi den hver dag.......

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

har sett traileren til filmen, ser mye bedre ut en den forrige..

glede seg sa dem:dude: :dude: hapyhappy

Får håpe det! Syns ikke den forrige var så særlig tøff i grunn. Men skal seff se 2'ern =)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Får håpe det! Syns ikke den forrige var så særlig tøff i grunn. Men skal seff se 2'ern =)

synes den var grom, har kommet av tellinga hvor mange ganger jeg har sett den filmen, fikk den i februar i fjord og har sett den i vaffal 2-3 ganger i mnd, kan mange av replikkene utenatt;) sitter ei heme som er kjempe oppgitt over meg for det... men er det så nøye??:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den.... Eneste filmen jeg skal se på kino, kjøper vanligvis dvd'en i stedet.... :) Sett den første noen ganger jeg oxo...

Men den blir nok ikke like "trendsettende" som den første....

Mange som oppdaget hva som kunne gjøres med biler etter å ha sett den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen så bra ut den..MEN syns kanskje det ble litt mye lakk på visse biler.. ser jo fan ut som døm har gått amokk med lakksprøyta og maskeringsteip :D

men for all del, mye heftig..bare å håpe at det blir litt mer sprut i bilene denne gang.. supra som kjører på 14sek er jo ikke akkurat mye å skryte av..

Etter å ha sett eneren utallige ganger er det bare en ting å si : SINNSYKT BRA

Får håpe de får til no amcar der og!

så jo hva som måtte til forrige gang for å vise hva som går fælt : en sinna Charger

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider