Gå til innhold

Mye feil på EU kontroll som ikkje finst:S!

Ranger emnet

subarualfen

Anbefalte innlegg

Han er seriøs, var i hvertfall det når jeg jobba hos han for noen år siden, men litt tvilsom type på noen punkt, men ikke når det gjaldt verksted-kunde-delen.

Er det en Nissan dette eller, tror han var verksmester hos Nissan(birger lie) før han starta eget.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal visst teste hvor slepphendte enkelte verksteder er angående EU-kontroller i morgen på TV2 Hjelper deg. Mener det var da de skulle gjøre det. Er visst enkelte verksteder som godkjenner alle bilene de går over uansett stand. Skal bli gøy å se, men som vanlig så er det vel bare verksteder i Oslo området som blir testet.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke finnes rust i bærende konstruksjon, vanger eller no, var ikke en blå eller grå gammal stv vel?

Ring Steinar vel, er ikke så skummel, bare litt stor bart.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fik mangel på rust på bremse rør . byttet dette men hvor var rusten ? var kun støv på og litt møkk på bremserøret . Tror noen verksterer er litt for strenge . Fik 2 feil på et meget lite hull i eksos potta bak ? er det en 2 feil ? lager ikke lyd og en må se ganske nøye for og se det ,

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fik mangel på rust på bremse rør . byttet dette men hvor var rusten ? var kun støv på og litt møkk på bremserøret . Tror noen verksterer er litt for strenge .

Jeg fikk også en toer for rust på bremserør på en gammel audi.. Dro hjem, pussa rent med smergel, vips så var alt i orden... Noen er ikke våken på jobb, slik er det bare..

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte nye bremserør trodde jo på han verksted mannen .

ble ganske overasket nå jeg byttet den var jo like bra som en nye .

men neste gang blir det vell og pusse eller vaske bremse røra .

di kjørte oxo en lange tur med bilen nå den var på eu, ganske uvanligt .

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider