InFlames Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 2x 12" Rockford Fosgate Punch Power Subba selges 2000,- 2000 modell, brukt 2 år 1år på butikk. Grunn: skal bygge mindre å mere diskrè anlegg. Specs: 1000w rms 2000w peak 4 ohm 9" magnet type superkrom =p (me plass til colaboks i kjølinga =) Løp å kjøp!! regner me dem hær går fort! :D Foresten ny pris va 10 000,- Cola boks! :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hei. Er det noen ulyder i disse elementene? har du kvittering? Er 2000 for begge elementene eller per element. Er det 2000 for begge og ingen ulyder i disse så tar jeg de med en gang, hvis du kan sende i postoppkrav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Frank S. Hei. Er det noen ulyder i disse elementene? har du kvittering? Er 2000 for begge elementene eller per element. Er det 2000 for begge og ingen ulyder i disse så tar jeg de med en gang, hvis du kan sende i postoppkrav Hei! Kvittering har jeg desverre ikke, da det er 2år siden jeg kjøpte dem å da hadde jeg ikke vett til å ta være på kviteringen. Subbene har ingen ulyder/skraper lyder å er pent brukt. Ingen riper ol. på elementene Send meg en pm med adresse osv. så sender jeg de imorgen. 2000+ ca 200 kr i porto. Legger det til i oppkravet. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 bor du nær skiens traktene kan jeg godt ta dem..hehe men har du kasse til dem eller er det noe jeg må lime sammen selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 dem er solgt. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 pokker.. og jeg som har RF forsterker..tenkte man kunne få lempa litt mere fabrik matreal inn i bilen..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by The cowboy pokker.. og jeg som har RF forsterker..tenkte man kunne få lempa litt mere fabrik matreal inn i bilen..hehe :) Har 3 stk RF 12" Dvc med kasser som ikke passer inn i den nye bilen min... Skal iallfall selge 1 av de... Kanskje fler om jeg får riktig pris.... Kom med et bud... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hvordan pris hadde du tenkt sånn ca for en av de 12 " da? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by VW4 Hvordan pris hadde du tenkt sånn ca for en av de 12 " da? Får med kasse og sånn oxo. Kom med bud på PM.... Elementet kosta 3000,- nytt og fungerte bra. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg