Mkalle Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg har fått tak i en spoiler fra en Tigra, som jeg vil ha på bilen min. Problemet er at jeg må bygge på den litt i ene enden. Så er spørsmålet hvordan jeg skal få det til.. Hvilket stoff egner seg til dette? Sparkel? Jeg er ikke helt perfeksjonist, så at denne delen skal være strøken er mindre viktig.. Noen tips ellers om monteringen? Takker for alle svar:) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er det feste til spoileren som må bygges på eller er det bredden som må forlenges? Jeg tror det er best å bruke glassfiber. Først trekke opp med stoff for å få den riktige formen. Men det hadde hjulpet med et bedre bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det er festet ja. Det passer jo i bakkant, men jeg må bygge det ned i forkant som du sikkert ser. Går det ikke an å kline en del sparkel under der, å så lakkere over? eller er jeg helt på jordet?:P Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 tror eg bare bille brukt glassfibersparkel på det der... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg