ssagat Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Skal bygge kasse til en DC -12 Vamp. Men klarer ikke helt å bestemme meg for hvordan den skal bli...Hvis noen har noen forslag, så setter jeg pris på det. Kassen skal stå i en 1994 mod bmw 318i cabriolet. og det SKAL være en bassrefleks kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Sjekk med importøren, han har sikkert forslaga klare . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan jo gratulere han med dagen i samme slengen :D Måtte flire litt når jeg åpnet lokalavisa og så dette bildet Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan jo gratulere han med dagen i samme slengen :DMåtte flire litt når jeg åpnet lokalavisa og så dette bildet Der var han jo, ja han kan sikkert bidra med kasse info . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Der var han jo, ja han kan sikkert bidra med kasse info . Mvh Ja, heeeelt sikkert.. :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg