Gjest Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Heisann. En kammerat av meg har en 91 mod calibra med c20xe som lekker bensin (jeg spør i dette forumet ettersom det er betraktelig større aktivitet her enn under "calibra" og de bilene er vel bortimot identiske) Det tok ikke lang tid for å se at det er slangen som går fra tanken til bensinpumpa som lekker. Han har ikke garasje så vi må kjøre den hit for å skru, noe som er tungvindt og dyrt med noget høyt bensinforbruk! Hehe... Derfor lurer jeg på om noen har innvendig og utvendig diameter på den slangen som vi må bytte. Blir evig taknemmelig for kjappe svar! :D (håper å fikse dette i kveld) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Heisann. En kammerat av meg har en 91 mod calibra med c20xe som lekker bensin (jeg spør i dette forumet ettersom det er betraktelig større aktivitet her enn under "calibra" og de bilene er vel bortimot identiske) Det tok ikke lang tid for å se at det er slangen som går fra tanken til bensinpumpa som lekker. Han har ikke garasje så vi må kjøre den hit for å skru, noe som er tungvindt og dyrt med noget høyt bensinforbruk! Hehe... Derfor lurer jeg på om noen har innvendig og utvendig diameter på den slangen som vi må bytte. Blir evig taknemmelig for kjappe svar! :D (håper å fikse dette i kveld) Mvh. Sindre Er jo bare å dra til ei bilrekvisita sjappa som f.eks bilxtra, så slår de inn der og får sikkert vite både størrelse og pris:p Ekke verre en det ;) Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg