Gå til innhold

Hvordan legge ut bilder?

Ranger emnet

Nachoo

Anbefalte innlegg

Hei.hellothere

helpme

Jeg lurer på en ting!: Hvordan legger jeg ut bilder i en tråd?

-Jeg har spurt en del folk, som alle har kommet med forskjellige svar, OG INGEN AV DEM FUNKER!!!!:mad:

Noen som kan hjelpe meg?helpme

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.hellothere

helpme

Jeg lurer på en ting!: Hvordan legger jeg ut bilder i en tråd?

-Jeg har spurt en del folk, som alle har kommet med forskjellige svar, OG INGEN AV DEM FUNKER!!!!:mad:

Noen som kan hjelpe meg?helpme

For det første så er det nok tråder som dette ute på dette forumet. prøv SØKE knappen neste gang.uhhmmwhat?

dette gjør du: Last opp bildet du skal ha på f.eks photobucket.com eller lignende sider.

da kan du copy paste på linken under bildet hvor det står forann og bak. lim inn linken der du vil ha den i tråden din.

Hvis ikke så kan du kopiere bilde linken (trykk på høyre muse knapp på bildet du fant på internett og velg egenskaper) trykk på bildet på verktøy linjen og lim inn. (knapp nr5 fra høyre på verktøy linjen)

prøv deg fram, må nesten bare prøve å feile.kiddie

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags maskin har du da??

Er jo ikke maskina det kommer ann på .. Menyen på toppen er vel lik uansett, er den ikke?

Jeg har ei gammel EverCom maskin. Kjøpte den fra en konkurs skole, så det ligger inn diverse sperrer på den som jeg ikke får opp, deriblandt sperre for chat-program(ikke MSN), sperre for nedlasting, sperre for "usikre" søkemotorer(forumet's ligger under denne kategorien). og mye mer! Mildt sagt for det meste.

Menyen er lik ja!

Nachoo

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det nok tråder som dette ute på dette forumet. prøv SØKE knappen neste gang.uhhmmwhat?

dette gjør du: Last opp bildet du skal ha på f.eks photobucket.com eller lignende sider.

da kan du copy paste på linken under bildet hvor det står forann og bak. lim inn linken der du vil ha den i tråden din.

Hvis ikke så kan du kopiere bilde linken (trykk på høyre muse knapp på bildet du fant på internett og velg egenskaper) trykk på bildet på verktøy linjen og lim inn. (knapp nr5 fra høyre på verktøy linjen)

prøv deg fram, må nesten bare prøve å feile.kiddie

Takk.... Jeg fikk det til nå

Nachoo

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår