Gå til innhold

hvorfor skal alle e36 henge på andre biler?

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser for meg at dem som kjører e36 (og andre BMW-modeller for den saks skyld) er en gruppe som i stor grad er veldig bevisst i valg av bil. Folk som har et mer likegyldig forhold til bil ender nok svært sjelden opp med en BMW. BMW har jo i tillegg bygget opp et sterkt image rundt "ultimate driving machine" osv.

Når det gjelder e36 så er jo det en bil som i dag ikke koster spesielt mye penger, og derfor er veldig populær blant yngre sjåfører. Og vi vet jo alle at yngre sjåfører har en tendens til å vurdere sine evner litt høyere enn hva som er faktisk tilfelle. Med andre ord; de synes du kjører for sakte og vil forbi fordi de føler at de har kompetanse og utstyr til å kjøre mye, mye fortere enn deg.

Men det ender jo ofte med smell. Men de som overlever lærer kanskje noe av det.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at dem som kjører e36 (og andre BMW-modeller for den saks skyld) er en gruppe som i stor grad er veldig bevisst i valg av bil. Folk som har et mer likegyldig forhold til bil ender nok svært sjelden opp med en BMW. BMW har jo i tillegg bygget opp et sterkt image rundt "ultimate driving machine" osv.

Når det gjelder e36 så er jo det en bil som i dag ikke koster spesielt mye penger, og derfor er veldig populær blant yngre sjåfører. Og vi vet jo alle at yngre sjåfører har en tendens til å vurdere sine evner litt høyere enn hva som er faktisk tilfelle. Med andre ord; de synes du kjører for sakte og vil forbi fordi de føler at de har kompetanse og utstyr til å kjøre mye, mye fortere enn deg.

Men det ender jo ofte med smell. Men de som overlever lærer kanskje noe av det.

bra sagt,men som regel kjører fadern 10-20km/t over, og enda skal de forbi skjønner ikke helt jeg,men de får jo litt å gjøre når de ligger bak han da,for han slipper de ikke forbi, men han prøver å riste de fra seg! Det virker som regel,hehe!

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har e36. ligger alltid dønn i ræven på folk...

Synd jeg bare har en 316.. så det blir heller sparsomt med forbikjøringer for min del

Hva er hensikten med å ligge heeelt oppi ræva? En dag treffer du på den rette sjåføren som trykker pedalen i midten hardt inn, å da er du på godt norsk - fucked!.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hensikten med å ligge heeelt oppi ræva? En dag treffer du på den rette sjåføren som trykker pedalen i midten hardt inn, å da er du på godt norsk - fucked!.

er det så mye og bry seg om egentli at man ligger i hekken på folk? jg gjør det bestandig så si når jeg kjører, kjører også forbi når jeg kan. liker egentlig ikke og ligge bak om vinteren, kover så jævlig mye snø da.. my bedre og ligge forran ;)

ehm godt norsk?? fucked? sist jeg sjekka var da det engelsk/amerikansk? :P

da va nybil handla inn, og kræsja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så mye og bry seg om egentli at man ligger i hekken på folk? jg gjør det bestandig så si når jeg kjører, kjører også forbi når jeg kan. liker egentlig ikke og ligge bak om vinteren, kover så jævlig mye snø da.. my bedre og ligge forran ;)

Skulle ønske jeg var like god til å kjøre bil som du. :rolleyes:

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider