Gå til innhold

hvorfor skal alle e36 henge på andre biler?

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje de tror dette:

The other day I was cruising along as usual in my BMW coming onto one of my motorways, which was very busy with inferior cars. First off, I couldn't believe that the volume of traffic DIDN'T slow down for me AT ALL as I came off the slip road! I had to squeeze into a barely big enough gap between two cars in order to get onto my motorway! (The driver of the car behind me did realise his mistake though and honked an apology to me with a long blast of his horn.)

Unbelievably, I had to do the same again before I could get to the BMW lane. (Why do underlings use this lane? Surely everyone knows it is for BMW drivers only?) Anyway, once I was in the BMW lane and posing along at 110mph enjoying the adulation that the inferior car drivers were giving me, I noticed an inferior car ahead of me which was not only in the BMW lane of my motorway, but was driving at a ridiculous 70 mph! Naturally, I got to within a foot or so of his rear bumper and flashed my headlights to remind him he shouldn't be in the BMW lane of my motorway and to get out of my way.

Of course, once he realised it was a BMW behind him, he did just that, but I could hardly believe it when he pulled straight back out behind me! He also tried to keep up with me and when he realised I would out-run him, he put on some blue lights in his front grill and urged me to get onto the hard shoulder so that he could congratulate me on my excellent car.

Needless to say, I was eager oblige and when we had stopped, the man gave me a piece of paper confirming what I already knew - that my car goes fast! Apparently he wants everyone to know what a superior car I have, so I had to take my driver's licence to a Police Station to be sent away to have some points put on! (They're not free points either - they're £20 each and I was only allowed 3.) But the man at the Police Station said that because I drive a BMW, it won't be much longer before I earn the full 12 points, and then I won't even NEED a driving licence, so they will take it off me!

See, now THAT's the sort of respect you get when you buy and drive a BMW.

:D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har E36 selv når jeg ligger oppi rompa på den bilen foran så betyr det at jeg hvil forbi men er enig at det er noe dritt og ha en bil helt opp i ræva de så ligger den en bil helt opp i rompa på meg så bremser jeg å kjører jævlig seint da bleier de og holde avstand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"objects in the mirror apear closer than they are" saa, er ike sikkert de er saa naerme alikevel, men hvis jeg moeter paa slike som skal helst raevkjoere bilen forran, saa staar jeg paa bremsen, blir det kraesj, sier jeg at jeg bremsa for en katt som loep over veien, blir han som laa for naerme bilen foran sin feil.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har E36 selv, men kjører ikke som en idiot av den grunn. Ligge tett oppi ræva på andre er for dumt, hvorfor ikke bare kjøre forbi istedet? Med mindre han foran er helt amøbe å ikke slipper deg forbi , da... Er nok av de og :)

Det er ikke bilen som gjør at visse folk her kjører som idioter.. det er sjåføren selv. Akkurat det å ligge klin oppi bilen forran kan fort bli en meget dyr opplevelse, for du frå skylden når du treffer samme faen om han bråbremser for morroskyld eller for ei katte.

Jeg har sett en god del unge "verdensmestre" med småspreke biler, f.eks. e36, som driter seg ut til stor skade for seg selv og andre. En får bare håpe at flesteparten overlever ungdomsåra og lærer uten å være innblandet i de helt store ulykkene..

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på motor veien er det faktisk eneste måten å gjøre det på (hvis man har litt dårlig tid;) ) la oss si jeg ligger 120 i 100sone det er litt trafikk. så ligger en fyr i venstre feltet å bare ligger i sånn 100 å ser du kommer. da er det lett å kjøre litt nærmere så han tenker ååå ja kanskje han skulle forbi..

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider