Gå til innhold

Start knapp.

Ranger emnet

jeg ruller

Anbefalte innlegg

Jeg går automasjon vk1 og tenkte jeg skulle nytte meg av dette å lage no kult til 242 min. Ved hjelp av tre brytere skal jeg lage nytt start oppleg til bilen. Det skal først være en knapp som går på tenninga, her skal jeg bruke org releet. og skal det være en start knapp til motoren der trenger jeg ikke noe, holde funkjson så den er bare kobla rett igjennom en start bryter. Så til slutt skal jeg ha en stopp bryter som slår ut releet på tenninga så motoren stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel heller brukt energi på noe annet meen.. tøft med noe som ikke så veldig mange andre har... Men har du vurdert at andre kan starte bilen din uten nøkkel? At en ikke trenger noen sort av kode eller kombinasjon for å fyre jønnet???

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei.. men det er ikke verdens største problem å bryte opp en bil.. Men det er en svenske som har kodelås på en volvo.. Et lite tastatur og en rød startknapp. Bruke en kortleser med kode???hehe... blingbling

Synes dere er litt rare, for det er like lett å knekke tenningslåsen å tyv koble bilen visst man først har kommet seg inn i bilen. Har jo elektronikk å på skolen kan jo lage ett tastatur med et 7 segments display, men det hører ikke hjemme i en 242 mener jeg. Kjører ikke Japse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er litt rare, for det er like lett å knekke tenningslåsen å tyv koble bilen visst man først har kommet seg inn i bilen. Har jo elektronikk å på skolen kan jo lage ett tastatur med et 7 segments display, men det hører ikke hjemme i en 242 mener jeg. Kjører ikke Japse

Men då kan du jo liksågodt bare ha helt vanli tenningslås og..

Ser ikke helt logikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider