joakim_ford Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Noen som vet om en side der du får bestillt senterkopper? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Noen som vet om en side der du får bestillt senterkopper? fant ut nå at dem selger compomotive senterkopp på kollevold for 60kr pr stk.....akuratt det jeg trengte :pray Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 fant ut nå at dem selger compomotive senterkopp på kollevold for 60kr pr stk.....akuratt det jeg trengte :pray jeg mangler en senterkopp med VW-emblem til sommerfelgene mine. får jeg det hos møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 http://www.felgimport.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Får som regel senterkopper der de selger felger.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg