Gå til innhold

tung på rattet

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

fikk e30'n min idag, og merka at den var jævlig tung på rattet. er alle e30 sånn? hva kan være feil, hvis d er vanlig?er d servo på disse(320i 88mod)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er planen d når jeg får lønninga.. kan dette ha noe med camber /caster(veit ikke hva som er hva) etter senking?

Helt klart. E30 har kun justering på spissing foran, det er alt. så er vanskelig å justere camber/caster uten videre modifikasjoner. du kan bytte til exentriske bruforinger foran for forøkt camber/caster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke servo på min 89 mod 320i. Men min er vel omtrent ribba for utstyr. Eneste jeg kan komme på som er ekstrautstyr fra fabrikk er tåkelysa. Jeg regner da med at el.speil og soltak er standard, siden alle E30 jeg har sett har det. Kan noen bekrefte/avbekrefte det? (Litt off-topic her men)

87 Volvo 240 GL B230K

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke servo påfyllingslokket, så kan godt hende at jeg ikke har det. så i håndboka, og der sto det vist hvor det skulle være. men der var d ingenting:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at servo er ekstrautstyr på E30.

For min del virker det helt random hvilke modeller som har det.

Hverken min 318 87 facelift, broderns 316 90 facelift, en kompis sin 320 89 facelift eller ex bilen hans en pre facelift 320 87 modell hadde servo..

Veldig få E30'r med servo rundt om..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider