remster Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Har hørt om en alarm type som ringer / sender sms til deg. uten at det går noen alarm ved bilen. noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt og hvor mye det koster ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 grisebanke tyvene før dem stikker av nå eller?:D GJØR DET!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 er rimelig møkk lei innbrudd. hører jeg den alarmen gå er jeg klar med balltreet. og driter i konsekvensene etterpå. jeg skal ta knærne til de som prøver seg nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 ...har det jeg! :D Hvis du har defa 8 serien så får du kjøpt det som tillegs utstyr + diverse andre "godsaker" ... man kan også "gjøre" om sendern og koble den sammen med tenningen og fjernstarte....men da har du ikke fg godkjent alarm lenger...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Å kjøre bilen rett i veggen med tyven på slep:D :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by daihard ...har det jeg! :D Hvis du har defa 8 serien så får du kjøpt det som tillegs utstyr + diverse andre "godsaker" Har du kjøpt det der Telelink "add-on"settet? De tar jo 8000,- for dette på bilradiospesialisten! Det er temmelig drøy pris, ass! Greiere å mekke noe selv da... Skal funke det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 hmm. altså. det er vel bare snakk om en motion sensor som funker i forhold til en dial sak. tror ikke det skal koste så mye. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 8000?????!!! Da er jeg glad at jeg har en brutter som skrur for toyota.... 1460,- for komplett pakke...... innpris med andre ord....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Var inne på bilradiospesialisten sine sider igjen.. Den der telelink-tignen hadde visst gps og sånn.. Slik at du kunne lete opp bilen lettere og sånn. Men den var den eneste gsmtingen de hadde da.. Denne er det snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg