ADHD!!! Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei da er eg den lyklige eier av en 1997mod PRELUDE 2.2 VTEC med 4WS å den har ågså automat med triponik giring Bilder kommer senere!!!:-) Eg reiner med flere av dere kjenner til denne Preluden som eg har kjøpt den er nydelig grøn senka å har noen stereo relaterte klistermerker nede på side sjørta den er som eg vil si att den er SKAM senka!!! men eg synes den er alt for myk freme!!!:-( Å fremtidige planer er å skaffe meg ett efekt eksosanlegg fra grenrør å heilt bak!!! siden de er bytta grenrør å AEM luftintak så mangler de jo bare MUGEN eksos (noe som eg er meget intresert i å skaffe men eg veit ikke vem eller vor eg kan kjøpe de så vis noen av dere som kan hjelpe meg så hadde de jo vert fint!!!:-)) Å for di som lurer så har den UE sjilt Eg kommer nåkk med masse spørsmål etter vert men nett nå så lurer eg kun på vor eeg kan få kjøpe ny eksos fra grenrør å heilt bak!?? Ja eg har nåkk MYE skrive feil men de er på grun av att eg har STORE lese å skrive vansker!!! så eg håper eg er undsjylt!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Heisann! Høres ut som du har skaffet deg en fin bil. Ang eksos vet jeg ikke, men jeg kan anbefale deg og registrere deg på http://www.club-honda.org . Der er det mange som har peiling. Kom med bilder, det elsker vi =) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Eg så håpte eg sku få ver eineveldande på Preludetrona i Kvinnherad.. Nett kjøpt meg ein 92 2.3i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD!!! Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Eg så håpte eg sku få ver eineveldande på Preludetrona i Kvinnherad.. Nett kjøpt meg ein 92 2.3i:) Hei! LOL!!!:-) Eg hørte Ragnar nevnte de att du vanta på en LUDE!!!:-) Men du kan bare glede deg videre for eg har jo den 5gen versjon å du har vel en 4gen versjon å da blir de jo 2 ganske forsjelige biler selv omm de er HONDA!!!:-) Så gratulerer til deg med ny bil!!!:-) Du ser meg nåkk når eg sitter parkert på statoil!!!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD!!! Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hei! Denne meldinge kan eg gåt slette etter eg har fått hjelp via en av dere som kan forklare vordan eg kan legge inn bilder av min bil!?? Eg er helt GRØN nor de gjelder såne ting så PLEAS hjelp en som jerne vil men får de ikke til!!!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Registrer deg på http://www.photobucket.com, og kopier urlen til bildene inn i en img tag. Eks: [i m g]urlen plasserer du her[/i m g] ta bort mellomrommene mellom img foran og bak urlen, så skal du se det ordner seg =) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hvor faen blir det av bildene????? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg