Gå til innhold

Hei! da har eg kjøpt me en HONDA prelude 2.2 VETC 4WS 1997mod

ADHD!!!

Anbefalte innlegg

Hei da er eg den lyklige eier av en 1997mod PRELUDE 2.2 VTEC med 4WS å den har ågså automat med triponik giring

Bilder kommer senere!!!:-)

Eg reiner med flere av dere kjenner til denne Preluden som eg har kjøpt den er nydelig grøn senka å har noen stereo relaterte klistermerker nede på side sjørta den er som eg vil si att den er SKAM senka!!! men eg synes den er alt for myk freme!!!:-(

Å fremtidige planer er å skaffe meg ett efekt eksosanlegg fra grenrør å heilt bak!!! siden de er bytta grenrør å AEM luftintak så mangler de jo bare MUGEN eksos (noe som eg er meget intresert i å skaffe men eg veit ikke vem eller vor eg kan kjøpe de så vis noen av dere som kan hjelpe meg så hadde de jo vert fint!!!:-))

Å for di som lurer så har den UE sjilt

Eg kommer nåkk med masse spørsmål etter vert men nett nå så lurer eg kun på vor eeg kan få kjøpe ny eksos fra grenrør å heilt bak!??

Ja eg har nåkk MYE skrive feil men de er på grun av att eg har STORE lese å skrive vansker!!! så eg håper eg er undsjylt!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg så håpte eg sku få ver eineveldande på Preludetrona i Kvinnherad.. Nett kjøpt meg ein 92 2.3i:)

Hei!

LOL!!!:-)

Eg hørte Ragnar nevnte de att du vanta på en LUDE!!!:-)

Men du kan bare glede deg videre for eg har jo den 5gen versjon å du har vel en 4gen versjon å da blir de jo 2 ganske forsjelige biler selv omm de er HONDA!!!:-)

Så gratulerer til deg med ny bil!!!:-)

Du ser meg nåkk når eg sitter parkert på statoil!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...