integrale 16v Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ønsker å kjøpe en dele bil eller en som er vraka,trenger deler.kan hente over alt.ta kontakt om du vet om en bil. mvh.Tommy Talle integrale500hk@hotmail.com +47 47416861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 det trenger ikke være norske papirer på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monte edt. Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 vet kanskje om en kar i sverige som kan fixe en delebil til dg.han har importert masse delta`r til sverige.han holder til i arvika/karlstad.ca 17 mil fra oslo. er det aktuellt så si ifra. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har kontakter selv i stockholm så det er ikke problemet men tenkte jeg skulle sjekke om det kunne finnes noe her i landet,somsagt så er ikke jeg ute etter en bil som har (norske)papirer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei. om du har kontakt med han fyren kan du høre om han tilfeldigvis har en evo stående?det spiller ingen rolle om den er dårlig i karosseriet,det eneste jeg forlanger er at det er en 16v motor som sitter i bilen. mvh.Tommy +47 47416861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg