the_arc Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hei DB-folk! Har prøvd å søke litt, men fant ikke noe som passet med mitt problem. Altså, det jeg har er: -Spiller med 1 subutgang (tilkobling for 1 rca kabel) -Sub med 1 inngang (enkel spole) -Forsterker med 2 kanaler Problemstilling: Hvordan få mest mulig effekt ut av forsterkeren? (når jeg bare kan bruke en kanal fra forsterkere, den andre har jo ikke signal) Edit: Ellers vil jeg takke for et flott forum, som har hjelpt meg MANGE ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 skaff deg ett Y-Ledd med 1 Hun og 2 Han. så får du utnyttet begge kanalene på forsterkeren og kjøre brokoblet istand.. da har du vel fått utnyttet mest mulig effekt... f.eks: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=679939129&n=1200267213&pn=1220607317 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_arc Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Yes, genialt. Tenkte det kanskje fantes noe sånt, men har aldri hatt det problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg