ZyreX Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ser nå at dere har fyrt inn slik at alle "store" bilder bli nedskalert til en liten størrelse.. Hadde det vært mulig å få det satt som en opsjon? Jeg syntes det var veldig irriterende, da jeg liker å se bildene i full størrelse.. Ikke alle som sitter på gamle 15" CRT-skjermer lenger.. For ja, det er jo bare størrelsen på bildene, ikke filstørrelsen som er forandra... Jada, jeg vet jeg kan trykke på bildene så blir de i full størrelse, men det tar liksom litt av piffen ut av prosjekttråder og lignende, med å trykke på en og en.. en annen ting, teksta som sier at du kan trykke på dem, er på tysk :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er delvis enig her.. Men mener at de kan "redde" seg inn ved å gjøre slik at du kan lukke det nye vinduet ved å trykke på vinduet. En javascript(close) funksjon rett og slett. Slik at det blir lettere å lukke vinduet det nye bildet kommer i uten å trykke på lukk eller alt+f4 feks... Bare et forslag :) Mvh Arne Nøstvik Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Så denne funksjonen nå... Litt kjedelig at bildene ser ut til å bli "fordreid" når de justeres automatisk... Selv om det går ann å klikke på de for å få de større, så er jeg veldig usikker på om jeg liker denne funksjonen.... (Tilsynelatende så er dette for å få vist reklamen som kommer på høyremargen. Jeg har full forståelse for at et forume som dette kan ha bruk for litt ekstra grunker, men alikevel synes jeg det er teit å "ødelegge" bilder for å få vist 4 annonser øverst til høyre...) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Posetivt tiltak! Selvom jeg sitter på 19" og 1600x1200 pixler så er det noen SOPPHUER som greier å poste større bilder! det er greit at folk poster store bilder, men 1024x768 burde være nok.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 CRT eller LCD har vel ikke en dritt å si? 15" er 15"... Selv prøver jeg å rezise selv til 640x400 på prosjekttråden min, men det er mange som poster i 1600x1200 størrelsen... Nå sitter jeg på skolelaptop, og må vanligvis scrolle. Ittje nå meir! Nydelig! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 CRT eller LCD har vel ikke en dritt å si? 15" er 15"... Feil... En CRT-skjerm lyver på størrelsen på skjermen, en 17" er ca. 15".. Dette er fordi kantene på skjermen skjuler litt av "glasset", og det er glasset som er virkelig 17".. Finn en CRT-skjerm og mål diagonalt, så ser du det selv.. Mens en LCD 17" er 17".. Der er det ikke noe juks.. Men poenget mitt med å si 15" CRT var bare for å påpeke gammelt utstyr.. Men får jo ikke noe svar fra admin her uansett, så er vel ikke noe vitsi å poste her.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Feil... En CRT-skjerm lyver på størrelsen på skjermen, en 17" er ca. 15".. Dette er fordi kantene på skjermen skjuler litt av "glasset", og det er glasset som er virkelig 17".. Finn en CRT-skjerm og mål diagonalt, så ser du det selv.. Mens en LCD 17" er 17".. Der er det ikke noe juks.. Men poenget mitt med å si 15" CRT var bare for å påpeke gammelt utstyr.. Men får jo ikke noe svar fra admin her uansett, så er vel ikke noe vitsi å poste her.. Ah, slik å forstå.. Hvem har CRT i disse dager? :wonder ;) Anyways, genial forbedring! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Skal dere klage på dette nå da? Er jo dette dere ville ha.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har CRT, rett og slett av den grunn at jeg har ikke råd til å måtte ut med 15 - 20 000 kr for nye flatskjermer... Jeg driver med 3D-rendering, og har 2x 21" EIZO flate CRT-skjermer, og å erstatte de skjermene kommer jeg ikke til å gjøre på LENGE. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Forslag til forbedring: Bilineær resizing av bildet i tråden slik at man slipper hakkede kanter, vinduet bildet åpnes i burde resizes etter bildestørrelsen (ikke fullscreen som default), samt at vinduet lukkes ved å venstreklikke på bildet igjen. Ellers er det flott tiltak. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg stiller meg faktisk positiv til bilderesizing. Det beste, hadde vært om det ble generert høykvalitets thumbnails, men det har vel gjerne noe med kopirettighet, o.l. å gjøre. (da måtte jo b.f. sin server kopiert andres bilder og sånnsett brutt åndsverksloven). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Greit med autoskalering, men den er litt for stram... Sett den til 800*600, det er fin bildestørrelse :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 enig med anders. 800x600 fyller bra på 32" min :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg