DJ-timoty Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 trenger 1stk kraftig monoblokk + litt kraftig 4kanals forsterker. kan bytte mot noe jeg har liggende.. har 1stk JL-audio monoblokk på 250W (tror jeg) , det er ordentlige watt, så den røsker godt den oxo , men jeg trenger noe kraftigere.. jeg har oxo 2stk dobbel 12" subber liggende , hvis noen trenger noe slik , ellers har jeg oxo en helt OK 12" liggende løst uten kasse,, ... noen som vil bytte , eller bare selge meg noe?! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 *bump* Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hej, ikke interessert i noe bytte men har noen 4-kanalers (kan brokobles til 2-kanaler) til salgs her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109986 Spec på den minste: 500X 125 watts x 4 at 2 ohms 250 watts x 2 in bridged mode 2-, 3-, 4-channel or Tri-Way output 80 Hz low-pass, 120 high-pass crossover, 12 dB/octave Priser fra 1500.- og oppover er du interessert så send meg en email på impalass@telia.com Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hva er det du har liggende da? jeg har noen amps jeg kan bli kvitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hvor mye er du int i og betale for en forsterker da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg