Gå til innhold

Noen firmar som kan lage en slik IC?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Radiatorservice a.s, etablert 1964

Bergsagelv. 12 Hillevåg

4016 Stavanger

Oslo avd., etablert 1996

Gladengveien 3B, 0661 Oslo

Stavanger: Tlf.: 51 88 33 55 - Fax:51 88 32 54

Oslo: Tlf.: 22 19 39 80 - Fax:22 67 02 27

Intercoolere

Vi reparerer og leverer fabrikknye intercoolere. Vi har også universal intercoolere.

Radiatorservice hjelper deg så resultatet blir best mulig til en fornuftig sum

P.S: Jeg kjenner ingen som jobber der eller har aksjer i dette firmaet, så dette er ikke reklame :-))))))

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiatorservice kan du så og si bare glemme. Jeg prøvde å få de slaskene til å lage noe for meg, men det ble med praten.

Jeg besøkte forøvrig KRB Trading i Drammen for en tid tilbake, han har masser av fete kjølere på lager. Noen av intercooler`ne var laget i Finland på mål, MEEEEGET bra kvalitet. Kai Roger, mener å husker det var det han het, kan sikkert få laget en til deg på mål.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser du ribbene coolerne er laget av...! Hvis du ser i forhold til bilde så er disse 2x ganger så tynne. Går det ann å lage de til en tykkere asså? Ser nesten ut som det kun går an å lage de breiere og lenge...

teach me.. ;)

intercooler_element.jpg

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tykkestes KRB har er 65mm. Tror det er noe av det tykkeste som blir levert i løse kjerner. hvis du ikke handler i fra japan da.. men de koster en formue.

Jeg har 4 raders IC som måler 600mm x300mmx 150mm på min bil. koster ca 20.000,- med rør, relokering av overvann radiator, servo kjøling og siliconslanger.

front_med_ic.jpg

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Det tykkestes KRB har er 65mm. Tror det er noe av det tykkeste som blir levert i løse kjerner. hvis du ikke handler i fra japan da.. men de koster en formue.

Jeg har 4 raders IC som måler 600mm x300mmx 150mm på min bil. koster ca 20.000,- med rør, relokering av overvann radiator, servo kjøling og siliconslanger.

front_med_ic.jpg

netopp det.. kanke ha sånne tynne lefser! ;)

Type har du Reidar? Nei det beste er nok å latt de små menn på andre siden av jordkloden bygge ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her kan også lage intercoolere:

http://www.spearcointercoolers.com/

Her er "elementene" til Spearco:

http://www.spearcointercoolers.com/cores.htm

Marius: Hvorfor skal du ha den så tykk ???

(egentlig skjønner jeg det, når jeg ser hvor turboene på RX7en på bildet suger inn luften. Ikke heldig...men det er jo slik japanerne gjør det)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider