Gå til innhold

Km på BMW!!

Ranger emnet

88cosworth2wd

Anbefalte innlegg

misstenker at det står noe nærmere som 2800km .. altså når jeg skrur på tenninga i min bil så kommer et tall opp .. det er hvor lenge igjken det er til jeg skal inn til olje service..

sikker på at det ikke er noe slikt .. og at tallet er litt lavere enn du tror

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det med mine egne øyner!!

Hadde en fyr å så på an og!!

Mente han var blitt bøffa!!at km telleren var blitt justert på!!

Skal se om eg ikkje får lagt ut bilder så dere får se sjølv!!

Mener bmw har et system som gjør at km ikke lagres i speedo.. Men i hjernen til bilen. For har hørt en historie om en som bestilte et speedo med lavere kilometer. Og når han plugget det i bilen viste det den gamle kilometeren.. Er bare noe jeg har hørt så er ikke sikker på om det stemmer..

Mvh: Knut Olsen

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB: Hvis du skrur på tenning + trykker på trip-teller knappen så tar instrumentene en selv-check, noe som medfører at man får en haug med tall i displayet, og etter det så lyser alle lys på dash'en, og alle nålene går til max, er du sikker på at han ikke har gjordt detta? :/

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bmw har et system som gjør at km ikke lagres i speedo.. Men i hjernen til bilen. For har hørt en historie om en som bestilte et speedo med lavere kilometer. Og når han plugget det i bilen viste det den gamle kilometeren.. Er bare noe jeg har hørt så er ikke sikker på om det stemmer..

På E36 lagres det i speedo

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider