Gå til innhold

Fjerne "golf" og "tdi"-merke

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det på en Passat, brukte en tang, rev av. På de bokstavene hvor limen ikke gikk 100% av brukte jeg litt rødsprit på å få bort.

Nå alle er borte, tok jeg en klut med litt rødsprit, og knikket bort litt av fargeforskjellen. Nå noen måneder etter går det ikke an å se fargeforskjellen lengre :)

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte tynn ståltråd og det var kjempebra :) Bare husk å dra sidenlengs mot deg slik at du ikke skraper i lakken..

Og for å fjerne den limen så brukte jeg Neglelakk fjerne, noe alle har så lenge det er kvinner i huset.

Neglelakk er super effektivt, og det ødelegger ikke lakken :) bare vask vekk med litt fuktig klut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ! takk for alle gode tips. Jeg kjøpte en flaske sitrus-rens og kjørte på med det. Fant fort ut at det var lurt å la det virke i ca. 5 min. Løste opp limet ganske fort. Ble en viss fargeforskjell mellom der bokstavene stod og resten av luka.. Men ble helt klart mye penere!

Til deg som ville ha bokstavene: d'en i TDI er pittelitt knekt etter han gamlingen som hadde bilen min før meg hadde rygga i no.. Men gi meg adressen og penger til porto så skal jeg sende dem til deg :)

Her er før og etter:

Før: (ok, er ganske gammelt bilde, men er jo slik de gjør det i se og hør osv.)

Golfen%20-%20%d8yelokk%20001.jpg

Etter:

bak%20-%20golf%20002.jpg

Ble jo helt klart mye penere.

Skulle til info og fjerne bakviskeren i dag, men fikk ikke tak i en slik knott..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider