Rav1.. Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Eg lure på hva trim deler som gir effekt på denne bilen.. Motoren er vist en 18 4s 1. Eg trenger mer bånndrag :p er lei av å måtte slure den i gang nor eg gire opp :p Kompresor kommer nokk til å bare være en fjærn drøm, men er det noen som har prøvd med trimkam og større Greinrør til den? vett dette gir en del effekt på andre biler jallefall. (såfall hvor kan eg få tak i dette og hva vil det koste?) Er det noen som har andre tips? Er ikke fornøyd før eg kjøre fra Golf G60 :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Noen som forresten har prøvd med G-lader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ville heller ha prøvd å få tak i en større motor. blir like dyrt og mer holdbart. men jeg villle heller ha gått for turbo enn kompressor vis du skal trimme.. finner sikkert ett ferdig kit som er brukt til en brøkdel av det ett kompressor kit koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Er det mulig å få 320is motor da? vil gjerne ha en is motor vis eg skal bytte til større.. Kompressor er jo rådyrt det vett eg, men en G-lader kan da ikke være så dyrt, jallefall ikke nor dei er brukt. (noen som vett hva eit overhalingskit vil koste til en G-lader?) Men er det ingen som har satt i Trim kam på 318is? såfall må det nesten prøvest :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 320 is: :confused: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 320is finnes ikke hvis du lurer... ihvertfall ikke i følge modellguiden til http://www.autopower.se er vel bare 318is hvorfor vil du helst ha is motor egentlig? ville heller sakt at jeg skulle hatt en sekser. Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Off topic: 320is finnes ikke hvis du lurer... Jo, den finnes. Laget spesielt for det italienske og portugisiske markedet. Hvis du tviler: http://www.autopower.se/ovanligabmw/top10_320is.asp http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10 Til opplysning for dere som ser ut til å ikke vite: IS motoren er 16v. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 SØK på forumet! Finnes masse 318is tråder! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 jeg bare regna med at det var E36 det var snakk om og det finnes ikke 320is e36 så derfor jeg tokk feil da... hviste ikke at det var is på e30... så da må jeg bare beklage.. Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Vil Helst ha Is motor for den er jallefall sprekere en den vanlige 318 motoren, så reinte med vis det var 320is motor så ville den være sprekere en den vanlige.. bilen holder jo følge med 320 nå, så å sette i en vanlige 320 motor vile ikke ha så mye for seg, vil bare bruke mer bensin.. Derfor eg helst vil trimme den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 318is har mere hk en 320i..men finner du en 320is motor er du heldig.en sjelden utgave som ble laget for d italienske markedet.har ikke sett en eneste 320IS i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Naa 318is har 140 og 320 har 150hk.. men var en kammerat som sa 320 coupe var litt sportsligare og hadde 170 hk orginalt men eg har ikke funne noen med så masse hester.. Kunne greit hatt den motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Naa 318is har 140 og 320 har 150hk.. men var en kammerat som sa 320 coupe var litt sportsligare og hadde 170 hk orginalt men eg har ikke funne noen med så masse hester..Kunne greit hatt den motoren. E36 320i (M50B20) har 150hk ja. Det er vel 170 hk i 323, som kompisen din nevner, ikke i 320. E30 320i derimot (M20B20) har derimot 130hk. Is motoren har 136hk på begge serier. Men det er ingen som har sagt hva vi diskuterer her? E36 eller E30?? Kanskje lurt å bringe på det rene, før vi propper hverandre med feilinfo :) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Koster ikke all verden med en litt sportslig kam, effektanlegg og et filter. da får du i allefall litt mer fres i motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ikke glem at det er 2 kammer på m42 og m43 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg