Gå til innhold

Tenningsjustering på b230k (240)

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke du som kjører rundt i bærum og forbi statoil i sandvika å smeller med en hvit 240???.. DEN SMELLER..

Og du sier du er lei av den smellinga.. høres nok nesten ut som du prøver å få den med vilje ett par ganger.. hvis dette er deg da

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Det er vel ikke du som kjører rundt i bærum og forbi statoil i sandvika å smeller med en hvit 240???.. DEN SMELLER..

Og du sier du er lei av den smellinga.. høres nok nesten ut som du prøver å få den med vilje ett par ganger.. hvis dette er deg da

smellinga var morsom den første uka men er ganske plagsom i lengden. det er nok meg du har sett. smeller ikke med vilje forresten. det bare er såmnn hele tiden..

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki..

Har ettertenninger jeg også på golfen... men det er bare når jeg slipper opp gassen å lar den synke på turtall.. da smeller det i potta.. men det er pga. gasser feil... hadde en 2" ut bak før.. da fikk jeg 1 stort smell ved ett viss turtall... etter å ha montert effektanlegg med DTM stuss.. så får jeg mange smell når jeg slipper opp.. litt irriterende..

Og den jeg har sett har alu felger på alle.. som jeg har fått med meg!!...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider