oaa Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Heihei :) Eg er no i gong med eit lite budsjettprosjekt som skal i båten. Vil ikkje leggje så mykje pengar i det pga at det kan enkelt stelast, og vert enkelt fuktskada. Så her er det som står i båten pr. i dag: Pioneer spelar Dynabel 6,5" Komponentsett Diverse suprakablar Det som blei bestilt i dag: Dynabel DB12 (12" suben til 500,-) Bestilte 4 stk, alltid kjekt å ha eit par på lur. dynaBel 1" diskantdome (2stk) Ekstradiskantar til komponentsettet. Er litt vanskelig å forklare kvifor, men det er vertfall pga spredning av lyd ;) 4 meter Supra SubLink signalkabel 2 par RCA - Phonoplugger gullbelagt, par Sikringsholder for AGU sikring Sikring 40 A Akkurat no har eg ikkje forsterkar, men det blir sikkert ein usCarvor som eg får gratis av ein kompis :p Til den skal eg bruke sveisekablar som straumkabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hørtes kult ut. Har montert 4 stk. 6,5" coaxial og en 10" infinity subwoofer. Men har funnet ut i ettertid at det var ikke fullt så smart da dynamoen på motoren min ikke lager fullt så mye strøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hehehe :p eg får snart ny dynamo, er vel på 65 ah, så eg rekner med det skal gå bra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Rått! Hvilken båt er det snakk om? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ei 24 tresnekke med Sabb 18-22 motor :naaaws Full fart: 7 knop :p Men den dagen eg går til innkjøp av daycruiser skal anlegget flyttast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Den dagen du går til innkjøp av en daycruiser skal nytt anlegg bygges! Ikke noe å diskutere engang! :D Fint hvis du tar noe bildet under prosessen! Vurdert litt å bygge noe morro i båten til pappa! Hehe.. Tviler på at det skjer da, ettersom han ikke bryr seg fletta om anlegg, og jeg gidder ikke bruke penger på båten hans! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hehe.. har ein sterk mistanke om at det skal kjøpast inn nytt i daycruiseren ;) Har vurdert å kjøpe Draco 1700... har forresten laptop med GPS tilkopla i snekka, med kart på pcen. Kjøpte ekstern harddisk på 80 gb brukt av ein kompis i går som eg skal ha filmar og musikk på i båten, så skal eg nok kjøpe ny cdspelar med AUX inn som eg kan kople til lyd med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Blir sikkert et greit opsett det :) Skal selv snart gå igang med et helt enkelt oppsett i ei 24" snekke. selv har jeg kjøpt JBL MS9200 og MS6200 høyttalere spiller blir en Sony CDX-F50M Marine Legge opp kvalitetskabla fra Evus og :) Lykke til med prosjekte! Så håper jeg du kan legge ut litt bilder av byggeprosessen. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Skal ta bilder til tusen i påsken ;) Påsken er monteringsperiode ;) Det var forresten påsken i fjor eg monterte cdspelaren og dynaBel komponentsettet :p Har vurdert å kjøpe marineprodukt til å ha i den, men det er så dyrt :P visst du sørger for skikkelig ventilering i overbygget og feks isopor i taket, så blir det minimalt med fukt, og det skal gå fint med vanleg bilstereo. Gleder meg som ein unge! Det er så fantastisk følelse å hente pakken på Posten og gå heim å finne ut at alt er i tipptopp stand ;) Monteringsperioden er noko av det kjekkaste med bilstereo! Er det tre-overbygg på snekka di, Poolish? eg har aluminiumsoverbygg, så det er bra mykje "innesperring" av lyden :p har isopor i taket og skai på alle veggjane som demping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er Farfar si snekke, men blir nokk jeg som kommer til å bruke den mest :) Det er ei plastsnekke. Så overbygget er vell i glassfiber :) Fikk kjøpt sony spilleren nå i dag. Var også nede i båten og tok endel mål. Så det blir vell til at jeg begynner å jobbe litt med det i neste uke. Må bare få bestillt litt kabler så blir det nokk liv i det snart :) Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Bare hugs å montèr spelaren på ein "usynleg" stad, for båt er noko av det enklaste å bryte seg inn i ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hehe.. har ein sterk mistanke om at det skal kjøpast inn nytt i daycruiseren ;) Har vurdert å kjøpe Draco 1700... har forresten laptop med GPS tilkopla i snekka, med kart på pcen. Kjøpte ekstern harddisk på 80 gb brukt av ein kompis i går som eg skal ha filmar og musikk på i båten, så skal eg nok kjøpe ny cdspelar med AUX inn som eg kan kople til lyd med ;) Vi har en nidelv 28 (cabincruiser) med pc med mini-atx hovedkort (sånnt lite) den står inni kabinen forran, sammen med cd-spiller og tv også har vi 17" lcd oppe ved "kapteinens plass" hehe... :D Mye fett man kan få til i båt så lenge man har en pappa som er intressert i å lage et flytende elektro-surr! Haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Haha, draumefaren :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 No er alt som står i første innlegg som eg hadde bestilt i hus ;) Har laga signalkablane no, og må seia dei er utruleg gode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg