Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 se det. da var jeg så heldig at jeg bestod oppkjøringen på billappen på dagen 29.mars. Hadde mine første timer alene bak rattet i 260a. Men pine heller.. laserkontroll.. 74kmt i 60 sona.. 2900kr. Medlidenhet fra politiets side? NEI. jeg hadde 74 ved 60sone skiltet. 60kmt resten av sletta.. er så forbanna. fikk også 1 prikk i det helt nye førerkortet mitt :P utrolig irriteranes! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 mener og ha hørt no regler om at dem ikke har lov og måle for nærme et fart sone skilt, det jeg har hørt er at dem må stå minst 400 meter inn i den nye sona.. kunne vært kjekt og vite om det stemmer eller ikke om uhellet skal være ute.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 mener og ha hørt no regler om at dem ikke har lov og måle for nærme et fart sone skilt, det jeg har hørt er at dem må stå minst 400 meter inn i den nye sona.. kunne vært kjekt og vite om det stemmer eller ikke om uhellet skal være ute.. ja er jo helt idiotisk.. gidder ikke akkurat å hogge til på bremsa bare fordi det skiltet kom brått på i en sving. var 80sone før det så :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Politiet kan å irritere noen ganger Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Politiet kan å irritere noen ganger veldig mye til tider. ble skikkelig irritert når han måtte straffe en totalt fersk fyr langs veien så utrolig mye. 3000kr er veldig mye for meg som ikke har et rødt øre :P så har jeg 14 dager på å betale boten. kunne kanskje ringe å få utsatt det til jeg fikk meg jobb.. er bare elev nå. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det gjør de for at de skal håve inn penger, forbanna idioter er dem Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det gjør de for at de skal håve inn penger,forbanna idioter er dem når dem tar et 10 talls biler hver dag så blir det godt med kroner ut av det. man ser igjen alle duste reglene til norge. utrolig! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 så f.eks da jeg var i levanger sentrum engang, så kjørte politiet uten lys på bilen,hadde det vært andre,så hadde det vært bot ja Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 de må stil mins 50 meter bak skilte. mener det var 50 jeg. hvist ikke kan man klage. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 de må stil mins 50 meter bak skilte. mener det var 50 jeg. hvist ikke kan man klage. har lyst til å klage.. men jeg har nå skrevet under på boten? hvem kan jeg evnt klage til ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 har lyst til å klage.. men jeg har nå skrevet under på boten?hvem kan jeg evnt klage til ? Det er vel et forenklet forelegg du har skrevet under på. Det er som oftest den enkleste måten å få unna en slik sak på. Du har lov til å klage, men det er nok litt sent når du allerede har vedtatt. Du kan evt. skrive en klage og legge det frem som om at du var litt "skremt" av hendelsen, færsk bilist som du er, og at du ikke tenkte helt klart over konsekvenser osv. ved å vedta forelegget på stedet. Evt. så kan du bare ringe SI og få utsatt og delt opp betalingen. De er greie sånn sett. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det er vel et forenklet forelegg du har skrevet under på. Det er som oftest den enkleste måten å få unna en slik sak på.Du har lov til å klage, men det er nok litt sent når du allerede har vedtatt. Du kan evt. skrive en klage og legge det frem som om at du var litt "skremt" av hendelsen, færsk bilist som du er, og at du ikke tenkte helt klart over konsekvenser osv. ved å vedta forelegget på stedet. Evt. så kan du bare ringe SI og få utsatt og delt opp betalingen. De er greie sånn sett. Glenn forenklet forelegg ja. skal prøve å klage.. kan hvertfall ikke koste meg mer å klage. men hvem hos politiet skal jeg henvende meg til når jeg skal klage? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboBolla Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Amatør!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Amatør!! det er jeg ;) 2. dagen med billappen så det er ikke noe å si på det :cab Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 forenklet forelegg ja.skal prøve å klage.. kan hvertfall ikke koste meg mer å klage. men hvem hos politiet skal jeg henvende meg til når jeg skal klage? Det er vel ikke Politiet i det hele tatt du skal henvende deg til tror jeg? Husker ikke hvor jeg, men det står på forelegget ditt. Det er tross alt 16 år siden jeg fikk et forelegg for fart tror jeg.. Sett bort i fra ATK fa**nskapen da... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg