Gå til innhold

Beste bilstereobil til 30-40 laken

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal selge GT-4'en, trenger ny bil. Må være hatchback (3-dørs, eller 5-dørs combi), a`la Nissan Sunny, Toyota Corolla/Celica e.l. og være ålreit å bygge stereo i uten enorme interiørmodifikasjoner.

Kan godt modifisere mye, men da bør bilen koste mindre! :P

Kom med forslag - pris 30-40.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være negativ, men har allerede tenkt på de forslagene.

Golf er oppbrukt, Calibra er oppbrukt, ruster, og er ikke billig å forsikre, mens Civic... tja. Litt høy fjortisfaktor. Men er så klart alternativ, da de er driftssikre, fine å se på (originale) og passe størrelse. Om jeg ikke finner noe annet interessant, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mondeo, har selv bygget anlegg i ett par sånne, og det ble kongelyd selv med orginal bil som utgangspunkt (uten demping osv, og ble jo enda bedre med demping da)

Edit: å få tak i de med galvanisert karosseri, så slipper du unna det meste av rusten også :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, nå begynner vi å snakke. Haha. Lupoen var jo artig og billig. Latterlig liten, men det går seg til. Får vel alltids klemt inn en 15" baki der, hehe! :D

Mener ikke å tråkke på noen tær, men Citroen og Ford utgår. Ford pga alle skrekkhistoriene om kvaliteten (dessuten har Fatter'n lagt Ford for hat, så da nekter han å hjelpe meg med å skru), og Citroen blir dessverre litt for gubbete. Men de er gode å kjøre, da, begge to! :P

Takk for svar så langt. Er litt artig å kunne "velge og vrake" blant stereoprosjekt-ofre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punto: galvanisert karosseri, billige deler, lavt bensinforbruk (min bruker 0,49 på langkjøring), enkle å skru på, godt utvalg i styling (jeg har masse linker du kan få), ganske hissige og morsomme å kjøre.

Har ikke montert stereo i en ennå, men 3,5" er originalt på dashen, 6" får plass i dørsidene (org. Fiat eller evt. Transmedia), og god plass baki. Jeg har faktisk fått trøkka inn gardintrapper og cdstativ som ikke gamlingene får inn i Astraen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider