Gå til innhold

Beste bilstereobil til 30-40 laken

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DAMN :D

Minste bilen jeg har hatt er en Starlet (ikke le :P), og der gikk det akkurat en 12" + bittelitt til fra seteryggen til bakluka. Det så passe trangt ut.

Men en 8"! :( Hehe...

Skal love deg at du ikke får en 12 i hattehylla på en lupo! Og den svarte der var faktisk i kirkenes :D Skal dra å titte på den, kanskje man bytter bil :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupo'en er ikke et dumt forslag, vil jeg si!! ;)

Fin liten bil. Finnes i bøtter og lass med styling hvis du vil ha litt utseende, og ikke bare lyd. Klemm i to bøtteseter, fire punktseler og en 15" - og du er klar for veien! ;) :D

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og kikket på dørpanelene med 2 x 6,5" osv på Transmedia.no.

Av nysgjerrighet - hvor finner man en Golf 2/3, Opel Corsa, Renault Clio, etc. med elektriske vinduer?

Er ikke flest av dem der ute, så ettersom man MÅ ha el-vindu for å benytte seg av dørdekslene (som allerede er grisedyre for en bit MDF), vil jeg si det hele begynner å lukte mye jobb og penger for de som går den veien! :)

Ang. bilene, så heller jeg mot:

Renault Clio (fant en "søt, liten, rød" en, billig), eller en Mazda 323 (jævlig femi farge, men også fin stand og billig).

Begge til under 30 lapper. Da blir det pæng til større bilstereooppgradering også! Igjen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider