Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet


shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

ta det av og sandblås det feks :D og lakk det med klarlakk etterpå

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vis du har problem med lite strøm på battarie ville eg anbefalt en vedlikeholds lader, du bare kobler den til batteri polene og fester selve laderen i motoren en plass og legger strøm utake en plass som er lett å få tak i, så nor du kommer hjem om kvelden og ikke skal bruke bilen mer for kvelden pluger du den bare til huse så står den å lader opp battarie også slår den seg av nor den har lada ferdig, så det eneste du trenger å tenke på er å kobla fra strømmen nor du skal kjøre neste dag :p Da får du eit gått battari med lang leve tid :)

 

Pris er vell ca 800kr. kan fås på Exide Sønnak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

endelig fikk jeg lufta den:D

piczo er back on track: http://www.piczo.com/runningretards?g=10646849&cr=3

 

hva synes folket?

lurer sjøl på om jeg skal få på en is-leppe, evnt rieger infinity.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

etter det ikke har skjedd så mye på en stund, har jeg vært på eu-kontroll idag. fikk feil på følgende:

bremserør svekket pga rustangrep(v.s bak)

forskjell i bremsekraft>50% av høyeste verdi på parkbrems(svak v.s)

parkeringslys- feil antall

retningslys- feil farger

morkne bensinslanger i motorrom.

 

tenkte jeg skulle la verkstedet ta bremsene, og prøve å ta resten sjøl...

noen tips ang dette?

 

ellers så skal jeg ta en liten photoshoot når jeg finner lader til cammet og har polert vogna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også montert litt anlegg baki; nytt gulv, 10" mtx thunder og genesis dual mono forsterker. men lp-filteret har tatt kvelden på ampen, så nå kjører jeg den på 6*9(orker ikke dra ledning frem til komposettet+det ene har ødelagdt delefilter). av de ellers store motormodifikasjonene har jeg rensa luftfilteret mitt:P kommer vel mer, når jeg ser hva jeg sitter igjen med etter reperasjonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sånn, da er vogna polert og vaske. synes egentlig resultatet blei jævla bra=D

og da klikker seff kameraet, så jeg får ikke lagt inn bildene.

 

men, har gått og tenkt ganske lenge på turbo på vogna.

hvor mye trykk holder motoren til uten dekomp osv?

tenkte at dette blir mest en prøveting uten at det skal rase, hvor masse effekt ikke er så viktig. ikke at det hadde gjort noe med litt hester men=)

etter hva jeg har lest meg til er justert opp bensintrykk og senka tenning greit.

kom gjerne med inspill her, er ganske usikker=)

 

p.s: bilder kommer når jeg får kobla på kamerat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår