Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok. har du valset hjulbuene eller noe? eller tar hjula borti noe plass?

jeg skal senke ca 50/30 og vurderer å kjøpe 7,5 og 9x16" med 215/40/16 dekk på alle hjula. vet du inpresset på felgene dine forresten?

vet desverre ikke innpresset, men jeg kan se om jeg finne det ut.

har ikke valsa eller noen ting, tar ikke oppi heller.

trur nok det går helt fint å kjøre med det du sier her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som er så sært med sotinga egentlig?

at bakruta er gjennomsiktig, eller at det ikke er på siderutene foran, eller...?

noen tips til forbedringer på vogna forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer nesten mer å pelle av det bak..

er skikkelig jallasote. blir dyrt også, hvis jeg skal sota alt. bakruta, og side foran. fokuserer mer på å få anlegget igang igjen og girkassa litt bedre.

hvor vanskelig er det å pelle av film foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

blitt lite=(

tenkte å skaffe meg diffbrems, er en del på markedet ser jeg nå:)

ellers så prøver jeg å få slædda litt på noen 13-tommere jeg har:p

antar at det blir litt oppdateringer snart, da jeg får stipend i løpet av noen dager;) må jo få bytte det ene speilet, blir litt for jalla å kjøre med et av hver:p må berre skaffe meg ei skrue, men er jo så treig i ræva=)

satser på få fiksa foringene i girkassa(som skulle vært gjort for leeeenge sia, men lite penger) og få på diffbrems=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de diffene er jo ikke såå dyre, så trur jeg skal (prøve iallefall) få på en med litt sperre. racingseter ja, så på noen sjøl.=) vanskelig å mekke de festene eller? åssen laga du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider