Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

de diffene er jo ikke såå dyre, så trur jeg skal (prøve iallefall) få på en med litt sperre. racingseter ja, så på noen sjøl.=) vanskelig å mekke de festene eller? åssen laga du de?

mmm ;)

de var ikke så dyre de jeg fant, så da måtte jeg slå till :D

nei, var egentlig ikke noe vanskelig å lage fester til de, hvis du følger med litt på tråden om bilen min framover, så skal jeg prøve å komme med bilde av festene jeg har lagd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det jeg ser hvertfall. Sote bakrute/sideruter forran og lykter bak. Ser du ikke ville bruke kr på det men jeg mener du kommer til å synes det er vært det når det er på. IX kanalskjørt. Få på diff brems. Og fjern antenna på bak skjermen. Fin bil. Siden det er din første bil vil jeg annbefale deg å heller bruke kr på å få bilen til å se ut som du vil istede for å sette på turbo. Lær deg å kjøre bilen for det er en uhyre morro bil. Hvis du senere vil ha mere power i den er det både billigere og mindere jobb å sette i 325 motor eller kansje til og med M3 motor istede for å sette turbo på 2,0 litern.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo gir jeg beng i=)

sett litt på 325-motor, men blir ikke enda takket være penga.

ser ut som jeg får på diffsperre etterhvert.

akkurat sotinga gir jeg faen i, tenkte mer på å pelle av det som er enn å sette på mer:P

baklysene er faktisk sota!:p

aning hva man må ut med for noen ix-sideskjørt, evnt bilder?

tenkte litt på is-leppe og(men det kommer nok langt bak i leksa.)

takk for tips:)

p.s: virker ikke som jeg trenger effekt med det første. funka greit å få sleng(hvertfall med små og gamle vinterdekk:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. Jeg brant ett stempel på min med å gjøre det. Pas hvertfall på og ha god arbeidstemp BÅDE på mottor og olje før du brgyner med noe sånt. Skal du spinne og herje mye vil jeg også anbefale deg å sette på 325 kardang bak. 320 kardangen har en tendens til å smuldre opp ved mye burning på tør asfalt. Koster deg slikk og ingenting og byttes på 30 min.

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kardang=diff?(uff, føler meg n00b her:p)

tenkte på å skaffe meg diff med brems fra 325, m535 o.l. er en del ute til salgs nå, må bare få inn stipendet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm ;)

de var ikke så dyre de jeg fant, så da måtte jeg slå till :D

nei, var egentlig ikke noe vanskelig å lage fester til de, hvis du følger med litt på tråden om bilen min framover, så skal jeg prøve å komme med bilde av festene jeg har lagd ;)

åssen lagde du de, sveisa eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandinix.JPG

Kardang aka diff aka kryss. Alt går for det samme:)

Dette er hvertfall IX skjørter. Synes det er mye finere da det går rett ned og ikke inn ned under bilen hvis du skjønner. Også bygger de ikke så langt ned at det blir teit iforhold til at du ikke har så lav front bak fanger.

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider