Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare hyggelig. Sitter bare å savner mine gamle jeg. Jeg modda på en mazda spoiler med bremselys på min ellers var min ene prikk lik din - felger. Morro bil:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det var meg. Kjørte 225 40 16" jeg. Satt som ett skudd på tør asfalt (kan være grunden til at jeg knuste differ). Men var såppas breit at det var som å kjøre på is så fort det var vått på veien:)

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, kjører med det samma bak jeg og.

men siden jeg ikke har kjørt så mye med slepp bak før, så tenkte jeg jeg skulle dra frem noen gamle piggdekk;)

blir fint og glatt i regnvær, men sitter godt på tørt.

jævla bra grepp egentlig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det var meg. Kjørte 225 40 16" jeg. Satt som ett skudd på tør asfalt (kan være grunden til at jeg knuste differ). Men var såppas breit at det var som å kjøre på is så fort det var vått på veien:)

mye batteri bruker de lysa a? må bruke en del, var jo greit skarp:p

sto rett mot deg skjønneru, i den sorte zx'en(som vi revna bakhjulet på på en parkeringsplass:P) måtte øve litt før en børnings på plassen vettu=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Vet ikke hvor mye strømm de bruker jeg. Gidder liksom ikke la de stå på til jeg er tom for strøm for å sjekke:)

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=64&products_id=567&osCsid=b1fb86d21019df4ee0c979bd28b9eb2b

Det er hvertfall disse.

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo i den situasjonen at jeg ikke har lappen, aka pappa må bli med.

og han kunne ikke.. så blei haiking med en kompis, ikke at vogna hans går så galt da:D får øva litt på piruettene, så skal jeg nok svi litt gummi på neste treff(ikke med breifelger men:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider