Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo mye bil å flytte da. 1860kg tør vekt. Så med stereo og meg og bensin og olje etc etc etc så er det jo ca 2 tonn som skal flyttes. Men ja det flytter seg:) Men kunne alltids flytta seg bedere he he.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veigrepet er supert pga quattro:) Har ikke eksakte tall på aks.

Ikke bruk flexi rør for å få luft opp. Bruk heller fleksi rør og før luft filteret ned. Motoren gir endel stråle varme så jo lenger unna varme kilden luft inntaket ditt kommer jo bedere er det.

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dumt, ikke dumt. må få dreid no overganger da, inngangen til filteret er firkanta:P kommer det lett til vann i filteret(k&n), eller er de ganske motstandsdyktige. tenkte da på hvor langt ned jeg kan senke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firkanta? Du skjøter jo bare mellom luft mengde måleren (der det er festet nå) og filteret. Det er jo rundt der filteret nå er skrudd på? Ja jo det blir lett vått. Men du legger det jo inni fangeren din bak luft rillene nede der. Burde ikke bli noe problem.

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

har ikke mulighet til å ta bilder, fordi kameraet mitt har tatt kvelden:(

tenkte å ta en photoshoot med lånt kamera når jeg får vaska og polert den=)

har forresten bestilt foringer til girkassa idag, så går da fremover;)

noen som har bytta disse før på e30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

har forresten bestilt foringer til girkassa idag, så går da fremover;)

noen som har bytta disse før på e30?

anyone?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk ikke helt sikker(uff, høres ikke bra ut:P), men skulle gjøre girskiftet "nytt og fast". delene ligger på postkontoret, så får vel tatt en titt på det imorra. har forresten tatt av solfilmen bak, ser mer helhetlig da:)

skal få sett om jeg får tatt noen nye bilder idag, skal ut og kjøre med en kompis som har fungerende kamera;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

føler meg jævla smart her nå, skjønner ikke helt hva dela er...

trur jeg driter i å gjørra det sjøl=)

image_740_big.jpg

kjøpte meg nytt batteri, nye Bmw-emblemer og ny panserdemper(fått det panseret FOR mange ganger i huet) idag. får pelle i dette imorra, og se om treskeværket starter:)

hvis været tillater det, blir det vask og bilder imorra(hvis jeg får lånt meg kamera, faens fuktskader!) hvis været ikke tillater vask, skal jeg prøve å få tatt noen "in-action" børnebilder(nok en gang, hvis jeg får skaffa kamera).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk da ikke skaffa det forbanna kameraet, så blei speilrefleks-photosession.. så bilder kommer når filmen er fremkalt, og jeg får bildene på cd.

noen som har bytta de delene jeg linka til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider