Gå til innhold

Shibbyvolvo, E30. Til Salgs.

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen funnet, stor takk til tomasso!

ratt, anlegg, lykter osv er borte. resten skal se greit ut, har ikke sett på selv enda. legger evnt ut bilder da.

veldig taknemmelig at du sier ifra hvis du blir tilbudt

*Momo-ratt(usikker på type).

*sorte de-lykter(med grill og sorte nyrer)

*sota baklykter

*kenwood- flip spiller

*jbl 6*9 JBL (DECADE) T595 LIMITED

*Mtx 5500 10" i kasse

*defekt genesis dual mono.

*sota sideblink+sota blinklysglass til fronten

*sony spiller med usb-port

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shibbyvolvo:

synes synd på deg når man hører at E30 er stjålet... tror jeg nesten hadde gitt livet mitt for en e30 hvis jeg hadde sett den hadde blitt stjålet eller var på vei til å bli stjålet

Men uannset sykkkkktt bra at du har fått den tilbake det må jeg si .. du hadde flaks denne gangen, håper du til en vær tid er litt mer forsiktig med å ha åpne dører osv framover ;)

er som meg jeg liker ikke å parkere bilen så lenge jeg ikke kan se den fra et vindu eller slikt...

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bagasjelåsen knerta. batteri og luftfilter tatt. cd-spiller og høytallere(og av en eller annen grunn så er endel knapper tatt fra midtkonsollen).

hele grillen inkl. alle lykter rund hele bilen(alle sota). ratt også tatt. bmw-emblene tatt.

karosseri er etter hva jeg ser ganske bra.

veit ikke om jeg gidder å bygge opp bilen, får se..

Bilde003.jpg

Bilde002.jpg

hurra så gøy det er med ødelagt bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den er funnet rett borti gata her skal jeg høre litt rundt ikke umulig det dukker opp noen deler. Lenge siden jeg har hatt BMW selv så mange år siden jeg har fått tilbud om noe men kan jo alltids sjekke opp noen gamle tvilsomme kontakter.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok orginallykter osv nå ja..

synes forsåvidt på prosjekttråden at jeg er en rolig jævel.

trur jeg kvitter meg med turboen og målerne, og prøver å få bilen fin igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må da ta vare på bimmern, selvom det ikke er alt for lett når alle andre prøver det motsatt..:)

kommer vel i kjøp/salg delen snart de tinga, sender deg en pm da.

du bytta bagasjelås, right?

mye gav du for den? vanskelig å bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og da var bagasjelås bestilt.

vil bare si TUSEN TAKK til alle på bilforumet.net, ellers hadde den stått og fryst enda. spesiell takk til Tomasso som så den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider