Gå til innhold

Hvor får tak i ny pakning til bagasjerom?

Ranger emnet

hazzie88

Anbefalte innlegg

Har en lekkasje i bagasjerommet, så er ikke så kean på å slenge inn i sub og forsterker pga fukt. Så lurer på hvor jeg kan få ny pakning og om det er noe slit å bytte den? Den er vel festet med lim eller no(?)

Lekkasjen er på "oversiden" av pakningen så blir vanskelig med fugemasse e.l.

Du kan no sjekke med Volvo. Er ikkje sikkert dei har desse lenger... Men verdt eit forsøk... Usikker på pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakningene er dyre, når det er en gammel bil. Kjøpte ny pakning rundt døren på min renault, kostet 700kr. Frivillig RAN!, men man kan ikke leve med vann i bilen heller.

Siden renault har mye "samme" deler som tidligere Volvoer så er vel prisene ikke så langt i fra hverandre heller ?

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips; sjekk bilrekvisitaene i nærområdet!;) Torshov har sånne lister til 79,- meter'n mener jeg å huske.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen bil har du???????? Jo, du har en Volvo! åssen modell?????? Det er en 740. Hvem har lagd bilen??? Det er volvo.

Dra drar du på volvo å kjøper 1 ny pakning. :hammer

Ja, det er jo helt klart, men hvis du faktisk leser innlegget istedenfor topic, så ser du at jeg spør om det er noe særlig vanskelig med å bytte den.

B230ft: Funker vel fint det :) Snakker av erfaring, eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider