volvo240gl_1986 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hei, jeg lurer på om det finst noe slaks stoff eller noe verktøy for å fjerne det svarte rett under rutene of speilene på sidene, uten å skade lakk?? har ikke bilde men satser på att der sjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvorfor vil du fjerne? Under der er det jo ikke lakk heller, pluss at det fint med det svarte der.. Bare lurer! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvorfor vil du fjerne? Under der er det jo ikke lakk heller, pluss at det fint med det svarte der.. Bare lurer! jeg vil fjerne de på grunn av att de er MYE finere uten. kansje det er fint på hvit bil, men på rød så syns jeg det er finere uten.. og jeg vet det er lakk under for det mangler litt noen plasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Aha, greit.. Var ikke lakk under mine veit jeg, og ja, er nok kanskje penere på hvit bil.. :) Men sorry, vet ikke svar på spørsmålet ditt.. Er jo en slags tape.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Normalt sett så skulle det fungere med å varme forsiktig opp med varmepistol. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Normalt sett så skulle det fungere med å varme forsiktig opp med varmepistol. Glenn får prøve med det da... selger de en slik varmluft sak på biltema, nøsen eller noe?? ca pris for en bra en? takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Biltema har noe som funker dritbra faktisk... blir overhode ikke merker i lakken etterpå! http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88296 Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 får prøve med det da... selger de en slik varmluft sak på biltema, nøsen eller noe?? ca pris for en bra en? takker for alle svar:) eg brukte varmepistol frå biltama på eine døre mi, utroli nokk veldi bra resultat, var ikkje nåke lim som var inenn på lakken på døra helder..bare huske å ikkje vare so mykje at de smelter..varmer fyrst over heile. so pirke av på eine siden og prøve å drage ta. var ikkje so bra å varme mens du drager av dne teip saken..varme, so drage ta ettepå. so vare litt til so drage av meir..komplisert forklart, men håper du forstår ka eg meiner? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 tenker får tak i begge deler jeg:) prøver å ser va som blir best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg