Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås

Ranger emnet

Pana

Anbefalte innlegg

Hvordan er fjernkontrollen på den de har på mobilsentruum da?

Er det den på hovud bildet eller den andre?

Vil ha en slik kontroll som er mest mulig firkantet :jackinbox

Er ikke så glad i runde ting :coplight

Hva er det med det andre bilde, der er mer firkantet kontroll... Den vil jeg ha:)

Følger den med eller?

Følger med de to firkantede kontrollene du ser på det ene bildet. I hvertfall slike jeg fikk med min.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fy faen så mange defa og enforcer alarmer jeg har rivd ut av biler og kobla om.. ææææsj :P også så mye ræva arbeid a gitt.. folk har bare fått kasta alarmen inn i bilen..

akkurat som folk som har kobla fjærnlys selv. ææsj

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brann i turbovogna for en par uker sia, der var +kabelen fra batteriet til "fordelerboksen" på framskjermen skjøta (pga Maxxima-batteri). Her var skjøten bare tvinna sammen og teipa, riktignok med elteip - MEN!

Det var heldigvis ingen skader annet enn på den ledningen og en sikringsholder.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinker blinklysa også da? har sett en 740 me fjernstyrt sentral lås å der blinket blinklysene,, var veeeldi fancy:P

-Mercedes 230 E, Subaru 4x4

Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL,

Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få det til å blinke med den pakka fra mobilsentrum.no også, men er vel ikke lagt opp til det når den kommer. Alt du trenger er et rele eller 2 å koble det til på nødblinken. Gjort det på min, å har funket fint i ett år nå.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider