Gå til innhold

Be-4-you.com Meet på Gardermoen

Ranger emnet


BE4YOU

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Ellingsen

Det jeg lurer på nå, er hva er det som skjer mellom 0900 og 1300? Skal det kjøres en runde med gatebiler også en runde med dragstere også en runde med gatebiler osvosv... Etter hva jeg har skjønt, så skal gatebilene kjøre ETTER finalen med dragsterne, dvs. ETTER kl. 17.00!!??! Så...?

 

Det som skjer mellom 0900 og 1300 er at det først er et førermøte og siden begynner kjøringen kl. 10.00, porten åpnes kl. 0800 og dere som skal kjøre bør være tidlig ute, i tillegg til førermøte skal dere først løse lisens og siden gjennom en teknisk kontroll.

Vi starter med de lave klassene og går oppover før vi starter på nytt igjen, kjøringen vil foregå kontiunerlig frem til kl. 1300 såfremt det ikke blir noen saneringspauser. Kjøringen vil foregå etter Legal Racing-reglementet, dvs. at de som kjører under 12.00 må ha bøyle, under 10.00 må ha bur og hvis noen skulle kjøre 7.50 eller lavere krever vi SFI-godkjent chassis, den siste grensen er det ingen som trenger å bekymre seg for.

 

Bjørn Vidar Pedersen

Gardermoen Raceway

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

:D

 

 

Var litt labert på gardemoen i dag synes jeg.. eneste jeg så som hadde noe med folk her var ruud,RDL og erikoo...

Nå kom jeg ganske seint da.. litt før 12 men allikevel..

fikk tatt noen bilder da.. kommer snart..

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å avklare litt, be4you hadde ett meet på gardemoen? Ja, som følga av att de var innbedt. Men fortsatt har de ett meet med kjøring!! Men så kommer Bjørn V. Å sier det har dere ikke for det vet jeg? Tåpelig? JA!!! Synes att Du bør beklage litt jeg Bjørn!! For gutta i be-4-you hadde jo fått lov til å holde ett meet der. Men så kommer du å roter opp i alt sammen!! Å påstår noe som er helt feil. Når BMW å opel har ett meet sammen. Så aventerer de jo med ett Opel meet eller BMW meet. Ikke blander alt sammen. Å hvis dere dragracere kjørte streetracing når vi gikk med bleier så vet dere jo oxo, at i dag er det litt mer futt i gatebilene å litt bedre veiholdning en for 30år siden. Da ingen hadde hørt om coilovers eller innsprøytning. Så hva vi skal lære av dere må bli reakjons tider å det trur jeg blir litt vanskelig... Hilsen kvervulant som synes att å legge skylda på be4you, er for dumt, når det var du som starta rotet.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

 

Var litt labert på gardemoen i dag synes jeg.. eneste jeg så som hadde noe med folk her var ruud,RDL og erikoo...

Nå kom jeg ganske seint da.. litt før 12 men allikevel..

fikk tatt noen bilder da.. kommer snart..

 

Var der et par timer jeg oxo... Men litt fyllesyk så satt bare på.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Var nok ikke meg, jeg var på fylla et helt annet sted.. :D

Kommer sterkere tilbake neste gang.

sorry da blander jeg nok deg og en annen... synes det bare så ut som bilen din..

har bilder som kommer snart så da får du se.. men er sikker på at det er en på forumet her.. men akkurat nå husker jeg ikke hvem...:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

sorry da blander jeg nok deg og en annen... synes det bare så ut som bilen din..

har bilder som kommer snart så da får du se.. men er sikker på at det er en på forumet her.. men akkurat nå husker jeg ikke hvem...:rolleyes:

 

Tipper det er enten Harald eller Bjørn. Vi får sjå.. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår