Gå til innhold

Be-4-you.com Meet på Gardermoen

Ranger emnet


BE4YOU

Anbefalte innlegg

Originally posted by kiv_tuning

For å avklare litt, be4you hadde ett meet på gardemoen? Ja, som følga av att de var innbedt. Men fortsatt har de ett meet med kjøring!! Men så kommer Bjørn V. Å sier det har dere ikke for det vet jeg? Tåpelig? JA!!! Synes att Du bør beklage litt jeg Bjørn!! For gutta i be-4-you hadde jo fått lov til å holde ett meet der. Men så kommer du å roter opp i alt sammen!! Å påstår noe som er helt feil. Når BMW å opel har ett meet sammen. Så aventerer de jo med ett Opel meet eller BMW meet. Ikke blander alt sammen. Å hvis dere dragracere kjørte streetracing når vi gikk med bleier så vet dere jo oxo, at i dag er det litt mer futt i gatebilene å litt bedre veiholdning en for 30år siden. Da ingen hadde hørt om coilovers eller innsprøytning. Så hva vi skal lære av dere må bli reakjons tider å det trur jeg blir litt vanskelig... Hilsen kvervulant som synes att å legge skylda på be4you, er for dumt, når det var du som starta rotet.

 

Var vel akkurat like dumt av be-4-you å ikke nevne at det var et "lite" dragracestevne der samtidig.

 

Uansett var det skikkelig synd at ikke flere gatebiler møtte opp. Ble vel litt for kort varsel for be-4-you og dermed litt snau markedsføring. Men dette var nok ikke siste gang;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kiv_tuning

For å avklare litt, be4you hadde ett meet på gardemoen? Ja, som følga av att de var innbedt. Men fortsatt har de ett meet med kjøring!! Men så kommer Bjørn V. Å sier det har dere ikke for det vet jeg? Tåpelig? JA!!! Synes att Du bør beklage litt jeg Bjørn!! For gutta i be-4-you hadde jo fått lov til å holde ett meet der. Men så kommer du å roter opp i alt sammen!! Å påstår noe som er helt feil. Når BMW å opel har ett meet sammen. Så aventerer de jo med ett Opel meet eller BMW meet. Ikke blander alt sammen. Å hvis dere dragracere kjørte streetracing når vi gikk med bleier så vet dere jo oxo, at i dag er det litt mer futt i gatebilene å litt bedre veiholdning en for 30år siden. Da ingen hadde hørt om coilovers eller innsprøytning. Så hva vi skal lære av dere må bli reakjons tider å det trur jeg blir litt vanskelig... Hilsen kvervulant som synes att å legge skylda på be4you, er for dumt, når det var du som starta rotet.

 

<teskjemodus>På det tidspunktet jeg fikk mailen hadde vi fortsatt ikke invitert noen og det var ikke bestemt priser, det hadde _ikke_ vært kontakt mellom GR og be-4-you, vi hadde bare fått en telefon fra NBF med spørsmålet "har dere hørt noe mer fra dem siden i høst?" , og det hadde vi ikke. Siden tar NBF kontakt med Jan Øyvind Ruud og spør om de er interessert i å kjøre, etter dette hører ikke vi noe mer før jeg får in innbydelse fra be-4-you.com, jeg tar da kontakt med arrangementsleder som får nærmest hakeslipp da han akkurat har satt seg ned for å sende innbydelse til be-4-you.com, han sier samtidig at de skal kjøre etter kvalifiseringen på lørdag, da jeg påpekte en rekke feil i innbydelsen fra be-4-you.com får jeg bare svaret "Det blir kjøring på stripa" uten noen videre forklaring. Arrangementsleder tok så kontakt med løpsleder som ringer meg dagen etter og da hadde de bestemt at det skulle kjøres på søndag. Den oppgitte prisen på 50,- var mye av årsaken til at jeg reagerte siden inngangen kostet 150 kroner, tribune kostet 50 kroner så vi visste ikke hva dette var, hvis de hadde tenkt å sperre av et eget område som de tok inngang for så var ikke dette noe som var avtalt og det ble heller ikke gjort noe forsøk fra de som sendte innbydelsen på å si at prisen var feil. Så vi visste ikke hva som skjedde da ingen ga noe skikkelig svar på nettet.

At spørsmål blir besvart med *absolut tystnad* opplevde vi også ved en tidligere anledning og i dette tilfellet gikk det ut en mail med feilaktige opplysninger og ting som hverken leder i GR, arrangementsleder, løpsleder eller løpssekretær kjente til så jeg ser ingen grunn til å beklage noe. </teskjemodus>

 

Bjørn Vidar Pedersen

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Å hvis dere dragracere kjørte streetracing når vi gikk med bleier så vet dere jo oxo, at i dag er det litt mer futt i gatebilene å litt bedre veiholdning en for 30år siden. Da ingen hadde hørt om coilovers eller innsprøytning. Så hva vi skal lære av dere må bli reakjons tider å det trur jeg blir litt vanskelig... Hilsen kvervulant som synes att å legge skylda på be4you, er for dumt, når det var du som starta rotet.

 

Det er nok litt mer futt i dagens gatebiler, Skinne-Novan gikk vel bare 8.7 elns som best og den bilen som i dag er kjent som "Sit-In" bilen gikk hvis jeg ikke husker helt feil langt ned på 9-tallet som gatebil, bestetiden tror jeg var 9.46 med Liv Berstad bak rattet, de fleste gatebiler i dag går jo mye fortere enn det. da disse kjørte på Mantorp ble de kjørt for egen maskin med slicks i bagasjen.

 

Jeg har forstått det sånn her på forumet som om amerikanske biler er gamle tunge biler med gammel teknologi, men innsprøytning og coilovers var kjent, så det er moro at dere føllger etter.

 

Bjørn Vidar Pedersen

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikker rett Bjørn. Men det jeg egentlig ville med dette innlegget var følgende. Det er bedre å ta en telefon å prate direkte i stedet for å villede publikum. Ikke vondt ment. Men da hadde sikker saken løst seg på en bedre måte. tlf.nr står jo på hjemmesiden dems.. Men shit happens, håper det går bedre neste gang!!;) ;)

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Du har sikker rett Bjørn. Men det jeg egentlig ville med dette innlegget var følgende. Det er bedre å ta en telefon å prate direkte i stedet for å villede publikum. Ikke vondt ment. Men da hadde sikker saken løst seg på en bedre måte. tlf.nr står jo på hjemmesiden dems.. Men shit happens, håper det går bedre neste gang!!;) ;)

 

Jeg kontaktet de som _skal_ vite det, i følge NBF,s regler er det løpsleder som har ansvaret for den sportslige delen av arrangementet og arrangementsleder for det utenomsportslige.

Som løpssekretær er det naturlig at jeg kontakter disse + klubbens leder, _ingen_ andre kan blande seg inn i arrangementet, Når jeg da får andre tilbakemeldinger fra disse er det ingen grunn til å kontakte andre som ikke har noe med arrangementet å gjøre.

NBF,s representanter/dommere har ikke noe med arrangementet å gjøre, de skal bare passe på at forbundets regler følges

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboXs

50 for tibune er skikkelig teit. betalte forde kompisene mine gjorde det men skjønner jo at det ikke er mange som gidder å dra å se på slikt når det egentlig koster 200 for å sitte å se en dag.

 

Glad jeg kom inn gratis. Dyrt og betale 200 for å sitte å se på, og 150 hvis man vil stå.... 50,- for tribune er det for at det ikke skal virke så dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Glad jeg kom inn gratis. Dyrt og betale 200 for å sitte å se på, og 150 hvis man vil stå.... 50,- for tribune er det for at det ikke skal virke så dyrt?

 

Differensierte priser for ståplass og sitteplass er vanlig på de fleste arrangement, dersom det hadde vært en pris ville vi fått bråk når det bare er sitteplass til 10-15 % av publikum, og da hadde alternativet vært å fjerne de tribunene vi har.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår