KennethA Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har vært litt uheldig og fått en 8-10mm lang rift i gummikanten utenfor memranen på en 6x9" høytaler. Kan ikke si for sikkert om det er en annen lyd i den. Er den ødelagt? Står ikke i kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jeg ville bare fortsatt å spille, og hvis den gikk til helvete ville jeg bytta den.. er litt amatørsvar, men d ville jeg gjort iallefall:) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 er det ingen ulyder tar ikke elementet skade av det, med mindre det er fare for at det revner mer. hvis det er ulyder/blåselyder fra riftet kan det fungere å ha på et tyt lag med gummi-lim på hver side av riftet, og til slutt strø på litt pudder for å forhindre ulyder. men ikke ha på for mye lim så det blir for stivt. vet ikke hvor man vanligvis får tak i gummi-lim men. jeg hentet bare hos seas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dytt litt kontaktlim nedi sprekken på membranen. Ikke overdriv med limen! Bruk en Q-Tip til å jevne ut samt ta bort overflødig lim. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dytt litt kontaktlim nedi sprekken på membranen.Ikke overdriv med limen! Bruk en Q-Tip til å jevne ut samt ta bort overflødig lim. Mvh Pål Nøyaktig slik har jeg gjort det før også, fungerte flott det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg