Gå til innhold

Gatebil juli

Ranger emnet

InFlames

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by borabora

Tror de faktisk kan vente til lørdag oxo...... ;)

jeg kommer til å dra tidlig i hvertfall på lørdan ca 2 1/2 times kjøring fra der hvor jeg bor, og jeg har tenkt å ikke være der noe senere en kl 11..det går ann å ligge over på området på rudskogen også, men det gidder ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

ok takker for info :)

Hoff kommer til å bli slitsomt det her 200mil en vei! :D Blir årets fyllekula... skal være på fra start til vi er tilbake beer beer beer

Så du er en av de idiotene som raver rundt full på hele gatebil? huff,........ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

:D :D :D

slapp av trenger jo ikke være drita 24/7 :D

slapper av jeg :)

hehe..

Har bare ikke helt sansen for de som går rundt midt på lyse dagen på gatebil med ølflaska i handa og fulle som bare det..

Ble jo knust flasker ved bilene nå på gatebil og..

huff..

drikke på kvelden går jo helt fint det.. så lenge man holder seg unna rattet. :D

Kult blir det hvertfall på dette treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle nordlendinger som raver rundt og prater enda høyere og banner enda mer enn vanlig er vel egentlig det siste vi trenger på Gatebil. Det er allerede alt for mange der og det er håpløst for oss som skal kjøre.

Bli hjemme!!!!

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Svenna

Fulle nordlendinger som raver rundt og prater enda høyere og banner enda mer enn vanlig er vel egentlig det siste vi trenger på Gatebil. Det er allerede alt for mange der og det er håpløst for oss som skal kjøre.

Bli hjemme!!!!

haha ja "ok" assman...

En del av dem som kommer herfra som åsså skal kjøre å delta. Å det med drikkinga var mere ment som en spøk da, selv om det kommer til å bli en del :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider