Gå til innhold

Gatebil juli

Ranger emnet

InFlames

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by InFlames

Hei!

Vi er et gjeng som starter ned fra Vadsø (!!) :) til gatebil i juli. Har hørt snakk om at man må være tidlig ute for å få parkeringsplass. Hvor tidlig er det snakk om? Vi kommer på fredagen.

Vi prøver å dra så tidlig som mulig på fredag herifra hvertfall...

Det er så innmari digg å komme i orden og bare ta det med ro på fredag, så våkne på lørdags morran gå ut å se på den sinnsvake køen med folk som venter på å komme inn. :D

Det hadde jo vært innmari surt å ikke få noen plass fordi man kommer for sent, når dere reiser så langt...

Det var jo faktisk masse folk som ikke kom inn i fjord :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Etter alle beregninger blir det publikums rekord på Rudskogen i sommer, det vil si at å komme tidligst murlig er ett must! Man kan mene hva man vil om mye folk, men det er det at mange kommer kan vi ikke gjøre noe med.

I fjord ble mange sinte forde de måtte så i kø lørdags morgenen, så jeg vil anbefale alle som ikke liker kø å komme så tidlig som murlig, det vil si fredag ettermidag7kveld!

Tror ellers dette blir det feteste Gatebil ever!!!!

turbo2..

Når er det de egentlig sier stopp ??

I fjord var det jo 12000 eller noe og da var det sinnsvakt mye, tok jo bla.a evigheter å få igang breisladden :rolleyes:

på filmen sier de jo også at det er masse folk som ikke kom inn, og at det sto kø til sarpsborg...

Hvor mange er det egentlig lov å ta inn der ??

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Fint å høre!

Jeg lå forresten like ved.. Du vet ved dassbygget der? Den campingvogna der som var nærmest banen natt til søndag..

Ja, jeg så den. Du fikk vel med deg de fulle trønderne som nesten velta si vogn tre ganger da? Tre stykker i shell v-power kjøredress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på gatebil i fjor (som alle andre :D ).. en ting å si : sinnsykt mye folk..

får nesten si heldigvis at jeg ikke kjørte.. for faen så laaaaaang tid det tok for noen kompiser å komme seg inn..

hvis man ikke skal kjøre er det ikke noe prob å komme sent, da er det jo bare å gå i fra parkeringa nede ved veien..

er nesten glad at den nye kjerra ikke er klar..slipper kø :rolleyes:

og er VELDIG glad det bare er en time unna :D

er det mange av dere som har tenkt dere dit i år oxo?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Svenna

Fulle nordlendinger som raver rundt og prater enda høyere og banner enda mer enn vanlig er vel egentlig det siste vi trenger på Gatebil. Det er allerede alt for mange der og det er håpløst for oss som skal kjøre.

Bli hjemme!!!!

Fyren er fra Vadsø. Da er han ikke nordlending, men FINNMARKING. Det er en vesentlig forskjell. Har du hatt geografi på skolen?

Dette er et så helt utrolig fordomsfullt og jævlig utsagn som det går an. Jeg tror faktisk at de fleste som drikker seg drita og spinner piruetter i gamle sierraer faktisk er fra østlandsområdet, men det er vel slik at sånne som deg ser det de vil se, er fyren full, ja da må han jo bare være nordlending?

Slik som du har klart å fremstille deg selv her, så kunne jeg faktisk finne en god del gode argumenter for at det heller burde være du som holder deg hjemme. (Hvis ikke risikerer du jo å treffe på fremmede mennesker, og du vet jo at de kan være fra steder du ikke liker...)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Fyren er fra Vadsø. Da er han ikke nordlending, men FINNMARKING. Det er en vesentlig forskjell. Har du hatt geografi på skolen?

For meg er en nordlending en som kommer fra nord-norge, ikke nordland eller hva nå det fylke mellom troms og nord-trøndelag heter......

\\CrZy_T som faktisk ikke sov i geografi timene, det er bare litt lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideal:

Føler du deg truffet siden du reagerer som du gjør:D

Uansett, jeg vil ikke ha noen drita folk på biltreff, samme hvor de kommer fra. Klart det er like mange fra Østlandet som er drita på treff som det er nordlendinger, liker ikke dem heller, hvis det er noe trøst for deg....

MEN nordlendinger banner mye og er høylytte generelt, sikkert ikke du altså, men alle de andre:D

Nå ser det forresten ut som du slipper å møte det sure tryne mitt på Gatebil for jeg regner med at jeg drar til Sverige på Japmeet.....

Vadsø er ikke i Nord-Norge...... Nei, for all del, ser ikke sånn ut på kartet....

Lindesnes er heller ikke på Sørlandet, men i Agderfylkene da eller:D

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdaharry

Ja, jeg så den. Du fikk vel med deg de fulle trønderne som nesten velta si vogn tre ganger da? Tre stykker i shell v-power kjøredress..

Den tida jeg var i ved vogna var jeg stort sett innendørs :)

Men ja, jeg så de trønderne, men fikk ikke med meg at de holdt på å velte vogna si, høres bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Svenna

Nå ser det forresten ut som du slipper å møte det sure tryne mitt på Gatebil for jeg regner med at jeg drar til Sverige på Japmeet.....

Ja du er jaggu en skikkelig grinete og lei fyr å ha med å gjøre.. :D

Tøft hvis du blir med da, det er et rimelig kult treff!!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Den tida jeg var i ved vogna var jeg stort sett innendørs :)

Men ja, jeg så de trønderne, men fikk ikke med meg at de holdt på å velte vogna si, høres bra ut..

De løfta den høøøyt opp, så slapp den den ned med et brak, og så fløy han ene ut... Burde vært festa på film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider