Gå til innhold

Ønsker å leie et sted jeg kan skru litt i oslo (snikkerbod)

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om det er noen her inne som har en garasje eller lignende å leie bort, så jeg kan skru litt. Det trenger ikke være stort. Bare jeg kan stå "inne".

Kan godt være en garasje, 2.5m X 5m eller no, som jeg kan sette opp noen hyller\pult i. Så jeg får en liten snikkerbod. (Jeg trenger ikke å ha bilen innendørs).

Om dere mener dere veit om noe eller har noe som kanskje passer for meg så send meg en PM eller legg igjen en mld her.

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er et fint sted å skru på i haugenstua, bli medlem der da, så har du tilgang til bukk,alt verktøy og bra miljø.

stedet heter motorsenter haugenstua,ligger like ved bca autoauksjon der.

Okay.. Hørtes jo ikke dumt ut. Mye koster det da? Er det et bra sted å stå?

Pleier det å være plass etc? Har vel ikke tilfeldigvis et bilde derfra?

Er vel ikke tilfeldigvis mulig å bruke polyester eller slipe glassfiber der? hehe.

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. Hørtes jo ikke dumt ut. Mye koster det da? Er det et bra sted å stå?

Pleier det å være plass etc? Har vel ikke tilfeldigvis et bilde derfra?

Er vel ikke tilfeldigvis mulig å bruke polyester eller slipe glassfiber der? hehe.

MVH Tom

Du kan gjøre hva du vil, du skal betale et beløp mellom 300-400kr i året. Dem har åpent fra 17:00 til 22:00. Dem har alt verktøy tilgjengelig,kan også vaske bilen din der, sveise noe, bytte motor girkasse eller hva faen man vil, på sånne storjobber får du lov til å ha bilen inne over natta for så å jobbe på den igjen dagen etter. Dem har 3bukker der tror jeg og et hyggelig personale som er der til din disposisjon og som har mekanisk erfaring, som vil gi deg råd og hjelp når du ber om det.

Er lurt å komme 1time før åpningstid og stille seg i kø før det blir lang kø, blir lange køer noen dager.

Men ingen plager deg, blir du ikke ferdig med en jobb blir du ikke kasta ut eller tvunget til noe, hvis noen prøver seg så er jeg der.LOL. Jeg mener personale.

Osloungdommens motorsenter Groruddalen

Haavard Martinsens vei 1

0978 OSLO

Tlf 22 10 22 48

Bmw Rulerrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten du hadde vel ikke parkert bilen din utenfor vinnys kebab på lørdag kveld mellom 19-20 tiden.

Jo jeg hadde nok det :) Var på kino :P (eldorado)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du så vel tilfeldigvis ikke filmen the hills have eyes?

men la merke til at det bare var sideskjørt på bilen,hvor er resten av stylingen.

Nei. Jeg så Inside man. Sykt bra film. Den står i kjellern. Ble påkjørt i ræva :)

Tok pengene å ordnet stylingen med glassfiber. Å fronten min lå på baken

da jeg kom til bilen min i vinter. En som har kjørt borti meg å rivi den av. Men glassfiber gjorde jobben der også. Å fant ut at det ikke var vits å montere den før til sommeren. Så blir vel snart så den skal på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg så Inside man. Sykt bra film. Den står i kjellern. Ble påkjørt i ræva :)

Tok pengene å ordnet stylingen med glassfiber. Å fronten min lå på baken

da jeg kom til bilen min i vinter. En som har kjørt borti meg å rivi den av. Men glassfiber gjorde jobben der også. Å fant ut at det ikke var vits å montere den før til sommeren. Så blir vel snart så den skal på igjen :)

ok daså, må si at jeg banna fælt til bilen når jeg så den.lol. fikk lættiz når jeg så bare sideskjørt på bilen og da passa jo ikke klistremerken bak heller. men nå vet jeg hvordan saken er hehe. sorry ass.

jeg og gutta var å så på the hills have eyes, brutal film, må sees.

Bmw Rulerrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok daså, må si at jeg banna fælt til bilen når jeg så den.lol. fikk lættiz når jeg så bare sideskjørt på bilen og da passa jo ikke klistremerken bak heller. men nå vet jeg hvordan saken er hehe. sorry ass.

jeg og gutta var å så på the hills have eyes, brutal film, må sees.

Bare sideskjørt ser ikke alltid like bra ut nei :D

Front \ bak skal snart på igjen. Sommer felger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider