meino Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 nå har jeg kjøpt meg en pickup til 1000 kr.. har dere noen tips med hva jeg kan gjøre med den?? bilen er forresten en nissan/datsun king cab 85 2.2 bensin.. (bilder kommer) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 nå har jeg kjøpt meg en pickup til 1000 kr..har dere noen tips med hva jeg kan gjøre med den?? bilen er forresten en nissan/datsun king cab 85 2.2 bensin.. Har lenge hatt lyst på å bygge en sånn bil. det du må gjøre i følge meg er å senke MAKS. store hjul. lakkere svart med masse klar lakk. sote vinduene helt svart. er ikke mye som skal til. da har du noe ikke noen andre har.. kan lage ett bilde i photoshop av en sånn. må bare installere det på nytt... hvist du vill det da...? Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jeg er åpen for alt! å alt av bilder som kan gi meg ideer er av inntresse! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hev bilen, sett på sikkelige store hjul. Senking av slike biler er FY! Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har lenge hatt lyst på å bygge en sånn bil. det du må gjøre i følge meg er å senke MAKS. store hjul. lakkere svart med masse klar lakk. sote vinduene helt svart. er ikke mye som skal til. da har du noe ikke noen andre har.. kan lage ett bilde i photoshop av en sånn. må bare installere det på nytt... hvist du vill det da...? ville gått andre veien, maks bodylift, 35" hjul, feit kufanger, vinsj osv. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 sjekka litt rundt på autodb jeg, og fant denne: (31" dekk) søt liten 83 modell ;) kufanger = et "måha" Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 nice.. skulle vel egentlig hatt litt grovere dekk.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hva med å lese Prosjektforum-reglene først? Fiks bilder og endre topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 bilen er solgt så denne tråden kan bare slettes.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg