Jonte Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Noen som vet hvilket luftinntak det er som er på denne Golfen?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Det er jo golfen min jo:) Er ikke noe spesiellt luftinntak(type) bare litt modding av org. panser... Mvh. Lars M Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Golf T60 Det er jo golfen min jo:) Pen bil forresten. Godt å se noen har tatt til fornuft og kjører felger fra Herr Schmidt ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 dæven har du funnet veien hit du og lars m Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Golf T60 Det er jo golfen min jo:) Er ikke noe spesiellt luftinntak(type) bare litt modding av org. panser... Mvh. Lars M hvorfor prøve skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 FLere bilder og mer info om denne ? så meget rå ut ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Heis sveis...må jo ta en tur på nett vettu Kay Arne:op Prøveskilter fordi: Har ikke fått godkjent motoren enda(d kommer). Orker ikke skrive så mye nå, hjem og dusje etter en travel dag på jobben.....Men TURBO har jeg:cool: :D Mvh. Lars M Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Fin bil ja. :) Og Schmidt felger er uberlegne..... :D Off topic deluxe.... Kay Arne: Er det samme grunn til at du har prøveskilter oxo? Synes jeg så det på din oxo når den var på Gatebil.... Dere kommer selvsagt til helga......?? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 vi kommer vel til helga ja. jeg hadde prøveskilt for att jeg ikke har brukt bilen siden november, og det tar litt tid og få fingen ut av ræva for og få ordnet forsikring igjen og greier:D :D har forhåpentligvis skilt til helga;) Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Div. utenpå: *9x16 og 9,5x16 Schmidt Modern Line, 3 delte. *RS4 frontfanger, skiltplass er tatt bort. *Hvite blinklys *SGI RS2 leppe, skiltplass er laget i denne. *Stabstag folia tec. *G60 skjermuelister og sideskjørt *Alle lister fjernet på sidene *Alle VW emblem fjernet *Porche 944 dørhåntak *Sotede ruter med speilrefleks *Seidl RS bakfanger *Sparco panserlåser i rustfrit stål *"Egendesignet"luftinntak i panser *Mattig takspoiler med bremselys *Kort Alu. antenne Motor+++: *G60 corrado motor 90 mod. Km. stand 170 *G-lader fjernet *G60 girkasse med wire oveføring *SNS Turbochip Stage 5 *Piper 268 cam + just. kamdrev (BP285) *Intercooler laget på mål hos KRB Trading *Garrett TB28BB turbo, kulelagret og vann avkjølt. *Collins dumpventil *Turbo XS, trykkjusterer *2,5" Rustfrie Ferrita turborør *Samco slanger, ABA Rustfrie slangeklemmer *Stabstag fra RAMAIR polert alu. *Optima Red Top batteri *3 KN filtre på innsug, tomgangsregulator og catch tank *Catch tank i rustfritt stål Interiør....: *Corrado dashbord *Hvite "birba racing" instrumenter *Momo corse ratt 320mm *Momo pedaler, carbon og rødt *Framstoler i svart skinn og rød alcantara *Baksete fra corrado i skinn og rød alcantara *dørsider trekt om i svart stoff og rød lakk *Golf 3 midtkonsoll+ håndbrekk *HKS turbomåler 60mm *HKS vanntemp 52mm Stereo: *Kenwood6,5" widescreen med touch og DVD *Frontsett, Eclipse 8" og 5,25" i dørene+ 1" i dash *Bak, Kenwood 4,5" og 1" *Audiocontrol signalforsterker og ecu *Monster kabler *Planet Audio 6x50w *DLS/Genesis forsterkere 2x25w og 2x15w Har sikkert glemt masse rart men da har du litt ihvertfall :D Tror ikke jeg skal på noe treff til helga, har ØL i kjøleskapet;) :D :D :D Mvh. Lars M Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Najis bil! Bremsa noe effekt? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 G60Turbo: E du ferdig med bilen? Våler til helga? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Turbo havari: Blir nok ikke ferdig, bilen står fortsatt i deler..... men nå har jeg iallefall alle delene.... Du ferdig eller?? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Tror ikke jeg skal på noe treff til helga, har ØL i kjøleskapet;) :D :D :D Mvh. Lars M [/b] men da tar du med deg ølet. også drikker du det opp på våler, ser ikke det som noe problem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 ikke gjør det lars, du er så jævla ekkel i fylla:D :D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg