froorf Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 apropos scmidt felger.. (bilen til en kammerat[/img] -Frode Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Jævla stilig den der. Annet enn den toppstripa da. Mææn! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Nei har ikke bremsa noe enda, skal til Trond Stensbøl i slutten av juni. Går bra nå også men vil ha mer;) Blir nok ikke mye over 200hk men d er jo lov og håpe. Kay Arne: Jeg er faktisk DEILIG i fylla:D :D Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Golf T60. Prøvde å sende deg PM, men du har ikke svart. Jeg lurte på om du kunne gi meg oppskriften på det luftinntaket? :) Om du synes det er greit at jeg her oppe i Nord hærmer litt? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 hehe - Legg merke til hva han med den cab en har brukt orginal felgene sine til .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Var det ikke du som hadde et A2 merke og et RS4 merke eller noe bakpå golfen?? Så ikke så stor likhet med en A2 liksom:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 vw kom med en golf som het A2 ca 20år før audi kom med en bil som het det;) ganske lik meg du da lars :op :op Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by kay arne vw kom med en golf som het A2 ca 20år før audi kom med en bil som het det;) Riktig det men det var vel i USA? I Europa er det vel Mk2 som brukes? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 det er jeg faktisk ikke helt sikker på, vet bare att det var noen som het a2. golf mk1 ble det også bygd en rally versjon som het a2, den var bredda også satt det kugelficher insprut tror jeg Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Oppskrift er vel noe jeg har mindre av...men en del sveising og klipping så har du d. Du får komme en tur på rudskogen så skal du få se på d. Kan da ta av A2 merke og jeg....:D Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Golf T60 Oppskrift er vel noe jeg har mindre av...men en del sveising og klipping så har du d. Du får komme en tur på rudskogen så skal du få se på d. Rudskogen er langt herfra. Kan du ikke få tatt noen bedre bilder? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Jonte Rudskogen er langt herfra. Kan du ikke få tatt noen bedre bilder? Ikke furt for at jeg ikke tok bilde av luftinntaket nå! Jeg fikk jo tross alt med han med den stramme deilige rumpen!! :D Det var ikke bilen det var meningen å ta bilde av... ;) Dette tror jeg må være det mest homsete jeg noen gang har sagt. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by kay arne golf mk1 ble det også bygd en rally versjon som het a2, den var bredda også satt det kugelficher insprut tror jeg Den kom vel også med fult Kamei bodykit, da med frontfanger, bakfanger, skjermbreddere. Og rallye racing utstyr, veltebur etc. Skulle hatt en sånn Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Okei....skal prøve og få tatt noen i løpet av uka. Og til alle der ute som skal ha 9x16 felger på golfen sin, driit i d. 9,5 går lett på og ser mye fetere ut. Angrer på at jeg ikke kjøpte d rundt hele....:mad: Forøvrig blir bilen til salgs under sommeren....må bare bli helt ferdig først. mvh. Lars Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Laaars Den kom vel også med fult Kamei bodykit, da med frontfanger, bakfanger, skjermbreddere. Og rallye racing utstyr, veltebur etc. Skulle hatt en sånn den var gromm Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg