sInnzYk Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 møtte 2 corradoer på vei til vinger, husker ikke om det var tirsdag eller onsdag denne uken, var en lilla og en rød, den røde var meeget pen :) noen som vet hvem det er? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 går faktisk 3 corrado'er i hallingdal å! så det så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Begynn å tell i Lillestrøm området, der har det tatt helt av med radoer!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 har sett det! selv om min ikke er kjørbar! :D er du i lillestrøm ommerådet for tiden? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hehe, min er heller ikke kjørbar, vente til snøen er borte hvertfall! Jepp, er hjemme nå, skrur litt på noen andre biler, og skal se omjeg ikke får startet å sett på anlegget mitt i dag;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 noen som vet hvor mange corradoer det er registrert i norge? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg